פלאפון השיקה שירות תמיכה מרחוק לאיתור תקלות ותפעול מכשירים

במסגרת השירות, אשר יופעל בשיתוף הסטארט-אפ קומיוניטק, ישתמשו נציגי השירות של פלאפון בתצוגה וירטואלית של המכשיר המצוי בידי הלקוח ● רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון: "מהלך ההשקה של המערכת הוא רק יריית הפתיחה בתוך מארג שלם של יישומים ושירותים שאנו צפויים להשיק בקרוב"

פלאפון השיקה היום (ד') שירות תמיכה מרחוק לפתרון תקלות ותפעול מכשירים. השירות, שניתן ללא תשלום, יופעל בשיתוף הסטרט-אפ קומיוניטק, ויתבצע על ידי נציג השירות הטכני של החברה, באמצעות התחברות למכשירו של הלקוח. התמיכה תתבצע באופן מאובטח ולאחר אישור הלקוח – מבלי שלנציג תהיה גישה למידע האישי השמור במכשיר. עם זאת, הוא זמין רק בדגמי המכשירים המתקדמים של פלאפון.

בימים האחרונים הושלם פיילוט בן 6 שבועות, בו לקחו חלק אלפי לקוחות שפנו למוקדים הטכניים של פלאפון. מוקדני החברה עושים שימוש בתצוגה וירטואלית של המכשיר שמצוי בידי הלקוח, הכוללת את המסך ואת מקשי ההפעלה, אבחוני חומרה וקישוריות, ועוד. הלקוחות יקבלו את השירות בהתאם לצורך, בעת התקשרות למוקד הטכני של פלאפון.

רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון: "כחברה בעלת 2.7 מיליון לקוחות, מתקבלות מדי חודש במוקדי השירות שלנו כמיליון שיחות טלפון בנושאים שונים. חווית הלקוח, על כל היבטיה, חייבת לענות על ציפיותיו. לכן, מהלך ההשקה של מערכת השירות מרחוק הוא רק יריית הפתיחה בתוך מארג שלם של יישומים ושירותים שאנו צפויים להשיק בקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים