בית הספר לרפואה של הרווארד השיק יישום ל-iPhone שמספק מידע בנוגע לשפעת החזירים

היישום, שניתן להורדה תמורת 1.99 דולרים מחנות היישומים של אפל, מכיל, בין היתר, סרטוני וידיאו, אנימציות וטקסטים - המאפשרים לקבל מידע בסיסי לגבי המחלה ולגבי דרכים להפחית את הסיכון להידבק בה ● היישום הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של בית הספר לרפואה של הרווארד, שמטרתה להשיק סידרה של יישומי iPhone הקשורים לבריאות הציבור

עם התגברות האיום העולמי שמציבה מגיפת שפעת החזירים, בית הספר לרפואה של הרווארד (Harvard) השיק יישום ייעודי בחנות היישומים של אפל (Apple). היישום, שניתן להורידו מהחנות תמורת 1.99 דולרים, מכיל סרטוני וידיאו, אנימציות וטקסטים – המאפשרים לקבל מידע בסיסי לגבי המחלה ולגבי דרכים להפחית את הסיכון להידבק בה. בנוסף, היישום כולל גם עדכונים בזמן אמת מבית הספר לרפואה של הרווארד, הנוגעים למחלה.

כדי לאפשר למשתמשים לדעת עד כמה הם קרובים לאתרי ההתפרצות של שפעת החזירים, כולל היישום את תכונת Healthmap – המדווחת על מצב המגיפה באתר שבו נמצא המשתמש, כמו גם באתרים אחרים.

עבור מי שחשים ברע ומבקשים לדעת האם התסמינים תואמים את המחלה – היישום כולל בודק אינטראקטיבי של תסמינים, המסייע למשתמש לבדוק ולהחליט האם הם מעידים על הידבקות, והאם כדאי להתקשר מיד לרופא. כמו כן, ביישום יש מספרי טלפונים של קווי חירום. היישום כולל גם פרק המוקדש לסיוע לבעלי עסקים וחברות, ומדריך אותם כיצד להכין את העסק להתמודד עם המגיפה וכיצד לחנך את העובדים בנוגע לה.

ראוי לציין שבחנות היישומים של אפל יש יישומים נוספים הקשורים לשפעת החזירים, המספקים מידע דומה, אך ייחודו של יישום זה הוא בכך שהוא מתעדכן במידע מאחד מבתי הספר לרפואה החשובים בעולם. יישום שפעת החזירים הוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של בית הספר לרפואה של הרווארד, שנקראת HMS Mobile, שמטרתה להשיק סידרה של יישומי iPhone הקשורים לבריאות הציבור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים