קידום מכירות למציאות מדומה של גוגל או פרץ פטריוטיות?

החברה איחדה כוחות עם החבר'ה של אובמה לצורך הפעלת סיור מציאות מדומה מרשים בבית הלבן, וכל זה ברוח החג

איזה מועמד יקבל יותר Endorsements בדרך לבית הלבן? צילום: BigStock

אם אתם מעוניינים בקצת פטריוטית אמריקנית – יש אחת כזו שזמינה לתיירים ומקומיים שיגיעו לבקר בבית הלבן בוושינגטון. המלכה האם גוגל (Google) איחדה כוחות עם החבר'ה של אובמה, לצורך הפעלת סיור מציאות מדומה מרשים בבית הלבן, וכל זה ברוח החג (או לצורך קידום מכירת ה-Google Cardboard).

על פניו החליטה גוגל, כך ניתן להתרשם, לחבור אל הממשל כדי לשדרג את חוויית הלאומיות החגיגית בעונת החגים הקרובה. הרעיון הוא לספק סוג של שיא למבקרים בבית הלבן, וכמו שגוגל יודעת, לעשות זאת עם מיטב הטכנולוגיה המתקדמת המשלבת הרבה רושם וכיף, או במלים אחרות – באמצעות מציאות מדומה.

סיור ה-VR במשכן הנשיאותי מראה את המבנה החנוט בקישוטי החג ומגובה בקריינות שכוללת הסברים על ההיסטוריה של הבית הלבן במהלך עונות החגים לדורותיהן. מרבית תוכן הסיור מורכב מתצלומי סטילס, אבל דקות ספורות בו כוללות גם סרטון וידיאו של מציאות מדומה שבו משתתף אפילו החבר השעיר והמקסים של אובמה, בו.

הדקורציה של המבנה, שעל ביצועה עמל צוות של 89 מתנדבים, הודגשה במספר חדרים מיוחדים שקושטו על-ידי מעצבי אופנה. בין המעצבים, שנבחרו בקפדנות בידי הגברת הראשונה האהובה, מישל אובמה, ניתן לציין את צוות Opening Ceremony, קרולינה הררה (Carolina Herrera), קנזו (Kenzo) ואחרים.

הסיור החדש של הבית הלבן הפך לאפשרי באמצעות מערך מעגלי של 16 מצלמות של ה-Jump program של גוגל, ולמרבית השמחה לא חייבים לרכוש כרטיס טיסה יקר להחריד לארצות הברית כדי לחזו בו. ניתן לראותו במלואו ביוטיוב (YouTube) באמצעות ה-Google Cardboard.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים