אל״מ שרון ניר, מפקדת בה״ד 7 – תמונה ליועצת הרמטכ"ל לענייני נשים

על פי החלטת הרמטכ''ל, רב-אלוף גדי אייזנקוט, תועלה אל''מ ניר לדרגת תת-אלוף ● מינויה מותנה באישור שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון

אל"מ שרון ניר, תמונה ליוהל''ן, ותועלה לדרגת תת-אלוף

על פי החלטת הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי אייזנקוט, אלוף משנה שרון ניר, מפקדת בה״ד 7, תמונה ליועצת הרמטכ"ל לענייני נשים (יוהל"ן), ותועלה לדרגת תת-אלוף. כך נודע לאנשים ומחשבים.

השנה צה"ל התקדם עוד צעד קטן לקראת שוויון בין המינים, עם מינויה של אל"מ ניר, ששימשה כראש מחלקת בירור בנקח"ל (ר"ת נציבות קבילות החיילים), למפקדת בה"ד 7. היא הייתה לאישה הראשונה בתפקיד בבה"ד 7 והמינוי שלה היה חלק מסבב של מינויי בכירים באגף התקשוב עליו החליט בינואר הרמטכ"ל דאז, רא"ל בני גנץ.

אל"מ ניר הייתה אמונה בתפקידה האחרון על הכשרת דור אנשי הקשר הבא והובילה את העברת בסיס ההכשרה ממחנה גדעונים שבמרכז למרכז ההדרכה שבנגב.

היא החלה את שירותה הצבאי בחיל הקשר וביצעה בו כמה תפקידים, ביניהם מפקדת גדוד התקשוב של פיקוד מרכז. אל"מ ניר החליפה בתפקידה בבה"ד 7 את אל"מ ניצן עמר, שסיים שלוש שנות פיקוד על בה"ד 7 ומונה לראש מחלקת תכנון במטה אגף התקשוב, במקומו של אל"מ נתי כהן, שהועלה לדרגת תת-אלוף ומונה לקשר"ר.

יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים הינה יחידה השייכת לאגף כוח אדם ותפקידה לספק מידע והמלצות למטה הכללי של צה"ל בנושא שירות נשים בצה"ל, לרבות שילוב נשים בתפקידי לחימה. היחידה הוקמה בשנת 2001, בעקבות פירוקו של חיל הנשים, ובראשה עומדת קצינה בדרגת תת אלוף. אל"מ ניר תחליף בתפקיד את היוהל"ן הנוכחית, תא"ל רחל טבת-ויזל, שמונתה לתפקיד בינואר 2012.

מינויה של אל"מ ניר מותנה באישור שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון.

בדובר צה"ל אישרו את הידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים