הזוכים בקטגוריות ניטור שליטה ובקרה וניתוח נתונים

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

ניטור שליטה ובקרה

OSS בחברת החשמל

מנימוקי הזכייה: "הפרויקט כלל הקמת מערכת על מרכזית, לניהול תשתיות התקשורת הקריטיות בחברת החשמל. הוא הביא ליכולות משופרות ולמתן פתרונות זמינים ומיידיים בניהול שוטף, בזמן אירועים ותקלות. הפרויקט הביא ליצירת תמונת מצב ארגונית אחת ולהעלאת רמת אבטחת המידע".

ספק הפרויקט: אלקטל-לוסנט ישראל

חברת החשמל

חברת החשמל

בניית מערך ניטור מתקדם לזיהוי מתקפות סייבר בפרטנר

מנימוקי הזכייה: "הפרויקט כלל החלפת מערכת ה-SIEM הארגונית, לצורך בניית מערך SIEM/SOC מתקדם, שיאפשר ניטור וזיהוי מתקפות סייבר בזמן אמת. מדובר בפרויקט בסדר גודל ומורכבות גבוהים. בוצע ניהול של כמות גדולה ומורכבת של משאבים אל בסיס ידע מרכזי. הוא הביא לניתוח אירועים חשודים ומניעתם לפני פרוץ הנזקים, תוך תכנון חוקים ויצירת תגובות למצבים שונים".

ספק הפרויקט: Trustnet

פרטנר

פרטנר

ניטור מערכות ושירותים מקצה לקצה במכבי שירותי בריאות

מנימוקי הזכייה: "המערכת מאפשרת ניטור של תהליך/שירות, החל ממסך משתמש הקצה ועד לביצוע הפעולה המבוקשת. זאת, תוך מעבר בין פלטפורמות פיתוח שונות ומערכות אינטגרציה (ESB). הפרויקט מרשים והצליח להתמודד עם בעיית הניטור של המערכות".

ספק הפרויקט: אמן

מכבי שירותי בריאות

מכבי שירותי בריאות

Smart View ב-UPS Israel
מנימוקי הזכייה: "בוצעה הקמת פלטפורמת שו"ב, כחלק מהתמודדות עם אתגרים עסקיים בעולם השילוח הבינלאומי. המערכת משדרגת את ביצועי הארגון, על ידי זיהוי מוקדם של תקלות והורדת זמני ההשבתה. כתוצאה מכך הועלתה זמינות השירותים העסקיים, הושג חסכון בכמות הרישיונות של מוצרים משלימים והושג שיפור תפעולי שוטף של מערך ה-IT – גם בעבודה מרחוק".

ספק הפרויקט: סנטריטי

UPS

UPS

ניתוח נתונים

תחקור וניתוח נתוני גלישת לקוחות בערוצים דיגיטליים בבנק לאומי

מנימוקי הזכייה: "הפרויקט הביא ליכולות של ניתוח משולב של נתונים מובנים ושאינם מובנים ב-Big Data, תוך הפקת תובנות עסקיות מניתוח מידע לא מובנה של גלישת לקוחות בערוצים. תובנות אלה שולבו במודלים אנליטיים של חיזוי וניבוי וקבלת מידע פרסונלי, המיועד ללקוח ותואם את צרכיו".

בנק לאומי

בנק לאומי

סביבת עבודה אנליטית למנהלים בשירותי בריאות כללית

מנימוקי הזכייה: "במסגרת הפרויקט פותחה סביבת עבודה אנליטית למנהלים, התומכת ברצף ניתוח ותחקור – החל מאסטרטגיה, דרך פורטל נושא עסקי ועד לתחקור מעמיק ואוכלוסיות במיקוד. המערכת תומכת בתהליכי קבלת החלטות יום יומיים וכוללת יותר מ-100 מודולים בתחומים עסקיים שונים. הושם דגש על חוויית לקוח משופרת, על ידי נראות מתקדמת של נתונים, מה שהופך את התהליך לאינטואיטיבי ומסייע להפיק תובנות מושכלות".

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

פאנל אנליטי מתקדם בבנק דיסקונט

"הוקם פאנל אנליטי חדשני, המהווה פלטפורמה מתקדמת לתחקור ולהנגשת מידעי BI בחתכים מגוונים. הפאנל מאפשר נגישות קלה ופשוטה למידע בעל אופי ליבתי על לקוחות הבנק, במימדי זמן שונים. בנוסף, יצר הפרויקט אמת ארגונית אחת של הבנק. זהו פרויקט מורכב בפיתוח עצמי, בעל ערך מוסף גדול".

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

מודלים לאופטימיזציה במכבי שירותי בריאות

"הפרויקט הביא לפיתוח מודלים רפואיים לאופטימיזציה מרחבית של פריסת שירותים – באמצעות טכנולוגיית GIS. הוא הביא לשילוב של מגוון רחב מאוד של טכנולוגיות שתומכות בתהליכים עסקיים ובכך שיפר את חוויית המשתמשים. ייחוד המערכת הוא בהטמעת הטכנולוגיה כחלק אינטגרלי של התהליכים העסקיים, לצד ייעול העבודה של בעלי התפקידים. נוצר שילוב מרתק של טכנולוגיית GIS עם צרכי אוכלוסיה, מתוך הרצון לייצר שירות איכותי ביותר".

ספק הפרויקט: Points

לזוכים בקטגוריות אלוף האלופים, אות המערכת והפרויקט המצטיין.

לזוכים בקטגוריית שיפור תהליכים עסקיים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ליבה ותשתית ייזומית לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות פרויקטים ייחודיים ויצירת בידול, השגת יתרון תחרותי לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית רשויות מקומיות לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית תשתיות טכנולוגיות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים