הזוכים בקטגוריית רשויות מקומיות

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

מטרונט ראשוני חינוכי בעיריית ראשון לציון
מנימוקי הזכייה: "פריסת תשתית תקשורת אינטרנט קווית ואלחוטית מנוהלת, רחבת פס לכל מוסדות החינוך בראשון לציון, על מנת לאפשר פדגוגיה חדשנית המותאמת לצורכי המאה ה-21 בכל מוסדות החינוך בעיר. המערכת משרתת את כל בתי הספר ומבוססת על עבודה בענן על בסיס פס רחב מאוד".
ספק הפרויקט: SMBIT.

עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון

מערכות שו"ב לאיסוף פסולת בעיריית גבעתיים
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט כולל תכנון מערכות שליטה ובקרה שמוזנות ממידע שמגיע מחיישנים המוטמעים ברכבי איסוף האשפה ובנקודות אחרות ברחבי העיר. הפרויקט מסייע לעקוב אחר תפוקת איסוף הזבל בעיר, מניב בקרה טובה יותר על התשלום לקבלני האיסוף שהעירייה אוספת, ומשפר את השירות לתושב. זהו פרויקט יפה של האינטרנט של הדברים ועיר חכמה".
ספק הפרויקט: טלדור.

עיריית גבעתיים

עיריית גבעתיים

ניהול ובקרת רכש מוסדות חינוך בעיריית חולון
מנימוקי הזכייה: "מחשוב כל תהליכי בקשות רכש של 350 מוסדות חינוך בעיר, המגישים בקשות אחת לחודש. המערכת יצרה אחידות, שקיפות ואפשרה בקרה ניהולית טובה יותר, והוזילה משמעותית את עלויות הרכש. הפרויקט הביא לשיפור תפעולי קלאסי, חוצה ארגון, פותר בעיה אמיתית מקצה לקצה".
ספק הפרויקט: One1.

עיריית חולון

עיריית חולון

רוחות רפאים בעיריית רמת השרון
מנימוקי הזכייה: "הפיכת רמת השרון לעיר חכמה, בעלת תשתיות תקשורת עצמאיות בפריסה עירונית. הפרויקט מאפשר איחוד ושילוב מערכות ומשאבים ותמיכה בפעילות העסקית של העירייה ומוסדות החינוך – בחירום ובשגרה".

עיריית רמת השרון

עיריית רמת השרון

מערכת "מכלול", מענה כולל לתושבי העיר, בעיריית עכו
מנימוקי הזכייה: "הקמת מערכת אחת אינטגרטיבית המתאימה לשגרה ולחירום, יוצרת תמונת מצב עירונית בכל זמן. המערכת כוללת תהליכי עבודה אוטומטיים, המייצרים לתושב מוקד אחד – אליו הוא פונה בכל הקשור לביטחון העירוני. המערכת תורמת לשיפור איכות החיים והביטחון בעיר".
ספק הפרויקט: mPrest.

עיריית עכו

עיריית עכו

מחוברת חכם בעיריית רחובות
מנימוקי הזכייה: "חידוש מערכת התקשורת והמידע של 2,000 עובדי עיריית רחובות ויצירת סביבה תקשורתית מתקדמת, המספקת לעייריה תשתית תקשוב חזקה, גמישה וחסכונית. הפרויקט הביא לשיקוף וראייה רחבה, המשלב בין טכנולוגיות של תשתית, מערכות מידע והיבטים ארגוניים אחרים".
ספק הפרויקט: SMBIT.

עיריית רחובות

עיריית רחובות

מערכת מאסטרו, מוקד  שו"ב, בעיריית נתניה
מנימוקי הזכייה: "מערכת חוצת ארגון, המנהלת תהליכים ומשימות מרגע הפנייה לעירייה ועד לסיום הטיפול בה. זאת, תוך שמירה על זרימת מידע רציפה בין יחידות העירייה, גורמי חוץ ותושבים. באופן זה היא מצליחה לספק מענה מקיף לדרישות העירייה ולצרכי התושבים".
ספק הפרויקט: טלדור.

עיריית נתניה

עיריית נתניה

מערכת שו"ב למצבי חירום בעיריית חיפה
מנימוקי הזכייה: "המערכת מעניקה מענה טכנולוגי אמין ומהיר באירועים כמו תאונות דרכים או אסונות טבע. המערכת מאפשרת העברת תמונת מצב עירונית בזמן אמת, תוך הזרמת מידע ממוכנת, המשפרת את תהליך קבלת ההחלטות. הפרויקט מתבלט בהיקפו, ייחודיותו ותרומתו לעירייה, במיוחד בגלל יכולות ה-GIS שלו ושימוש באמצעים נוספים".
ספק הפרויקט: mPrest.

עיריית חיפה

עיריית חיפה

מרכז מידע עירוני ככלי BI לקבלת החלטות בעיריית חיפה
מנימוקי הזכייה: "המערכת מספקת למנהלים מידע היסטורי ושוטף, בנושאים שונים ומגוונים, הניזונים מכל המערכות התפעוליות הקיימות. כך המערכת מאפשרת אחזור, תחקור וניתוח של נתונים, ביצוע סימולציות ומתן תחזיות. מרכז המידע מהווה כלי מרכזי ומהותי לקבלת החלטות בכל דרגי הניהול של העירייה".

משפטית דיגיטלית בעיריית חיפה
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט מכיל ממשקים בין מערכות ומערכות משלימות, על מנת לספק פתרון שלם. באמצעות הפרויקט, העירייה השיגה יעילות רבה יותר בטיפול בדו"חות, שקיפות פנים וחוץ ארגונית, בקרה ממוחשבת, עבודה ללא נייר באמצעות סריקה לארכיון מסמכים לניהול תיקי לשכה – וכן ארכיון לתיקי המערכת התפעולית, ערוצי גישה לציבור ועוד".
ספק הפרויקט: mpl.

הקמת אתר סלע בעיריית תל אביב-יפו
מנימוקי הזכייה: "הקמת תשתית מחשובית לצורך תפעול שוטף של אגף לשיטור עירוני, המונה 40 ניידות ומעסיק 200 עובדים. בנוסף, הוקם חדר מבצעים עם מערכות GIS".
ספק הפרויקט: תים מקבוצת מלם-תים.

עיריית תל אביב-יפו

עיריית תל אביב-יפו

תושבים מחוברים בעיריית תל אביב-יפו
מנימוקי הזכייה: "עיריית ת"א-יפו נבחרה להיות אחת מ-10 הערים הגדולות בעולם בפרויקט עליו הכריזה Waze – שמטרתו לתת מידע נקודתי טוב ליותר לנהגים בעיר. המידע משודר לנהגים בעת אירועים חריגים, בשעת חירום והודעות ב'פוש' לשיפור השירות. בין היתר, הוא מופעל במנהלת הרכבת הקלה בעיר. הפרויקט מהווה דוגמה לשיתוף פעולה בין חברה מסחרית לרשות ציבורית, והתוצאה – שיפור השירות לנהגים בזמן אמת".

מיצוי פוטנציאל הכנסות בעיריית תל אביב-יפו
מנימוקי הזכייה: "מטרת הפרויקט היא איתור אוכלוסייה שאינה משלמת, או שידוע שלא תוכל לשלם ארנונה. נבנתה מערכת BI על פלטפורמת BO, שמאפשרת למשתמשים לבצע תחקורים תוך הגדרה פשוטה של פרמטרים ידועים. הפרויקט תרם להעמקת הגבייה בקרב אוכלוסיות שלא משלמות, תוך קבלת מידע עמוק יותר לגבי קבוצות אוכלוסיה שיש צפי ברור כי לא יוכלו לעמוד בתשלומי הארנונה. הפרויקט בעל ערך מוסף לארגון ומייעל תהליכים".
ספק הפרויקט: סאפ (SAP) ישראל.

אבחון והגדרת תהליכים במינהל הרווחה בעיריית תל אביב-יפו
מנימוקי הזכייה: "במסגרת פרויקט זה הוקמה מערכת BI, המאפשרת ראייה אינטגרטיבית ונכונה של הפעילות העסקית במינהל הרווחה לכלל בעלי העניין בארגון. התועלות המרכזיות שהתקבלו הן: מימוש פוטנציאל הטיפול והאבחון במטופלים, בקרה ומדידת תפוקות ברמות הארגוניות השונות. הפרויקט מביא ערך רב לארגון ומשפר את השירות לתושב".
ספק הפרויקט: סאפ ישראל.

יישום והטמעת מערכת CRM במוקד שירות 106 בעיריית תל אביב-יפו
מנימוקי הזכייה: "הוטמעה מערכת CRM מבוססת תשתית Microsoft Dynamics, למוקד 106 העירוני, יחד עם ניהול תהליך השירות ללקוח: מפתיחת קריאה בכל ערוצי הקשר, עד לסגירתה – לשביעות רצונו של הלקוח. חל שינוי – מטיפול בפניה לניהול הלקוח, תוך ניהול שירות 360 מעלות ויצירת חוויית שירות יוזמת ומותאמת אישית".

רשת חדשה בעיריית תל אביב-יפו
מנימוקי הזכייה: "הפרויקט כלל שדרוג והחלפת הרשת של עיריית תל-אביב יפו לרשת מתקדמת ומהירה יותר, לטובת הדור הבא של הדטה סנטר. הוקמה תשתית תקשורת רחבת פס, המתאימה לצרכי העירייה ולשינויים הטכנולוגיים הנדרשים. הוקמה פלטפורמה המשמשת לחיבור 300 מתקנים עירוניים – לטובת 10,000 לקוחות, עם תשתית מהירה של 10G, מאובטחת, עם שרידות מירבית והפרדת סביבות".

לזוכים בקטגוריות אלוף האלופים, אות המערכת והפרויקט המצטיין לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית שיפור תהליכים עסקיים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות ניטור שליטה ובקרה וניתוח נתונים לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומערכות ליבה ותשתית ייזומית לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריות פרויקטים ייחודיים ויצירת בידול, השגת יתרון תחרותי לחצו כאן.

לזוכים בקטגוריית תשתיות טכנולוגיות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים