היזמים והמשקיעים עלו על "רכבת הכסף"

160 יזמים ו-65 סטארט-אפים קיבלו היום (ג') הזדמנות להציג את הטכנולוגיות שלהם בפני 12 משקיעים מחברות בולטות - במהלך נסיעה ברכבת מחיפה לבאר שבע ● הנסיעה, כך נראה, הייתה לא רק מהנה, אלא גם מועילה

יזמים ומשקיעים במהלך הנסיעה הבוקר (ג'). צילום: יח"צ

סטארט-אפים ויזמים בדרך כלל מציגים את הטכנולוגיות שלהם בפני משקיעים פוטנציאליים במשרדים או באולמות כנסים. קרן טרה ונצ'ר פרטנרס ורכבת ישראל אפשרו להם היום (ג') לעשות זאת במיקום מקורי: על הרכבת, בנסיעה מחיפה לבאר שבע.

על הקרונות עלו הבוקר 160 יזמים ו-65 סטארט-אפים, שקיבלו הזדמנות להציג את הטכנולוגיה שלהם במהלך הנסיעה בפני 12 משקיעים מגופים בולטים, בהם eBay, פועלים היי-טק, הקרנות טרה ונצ'ר פרטנרס ו-ורטקס, מוטורולה (Motorola), דלויט (Deloitte) והבורסה בתל אביב.

היזמים והסטארט-אפים שהשתתפו בנסיעה מגיעים ממגוון תחומי פעילות, בהם חינוך, בריאות, פינטק, פרסום, ערים חכמות, האינטרנט של הדברים וסייבר. הם עניינו את המשקיעים במרכולתם במסגרת ספיד דייטים.

"לתת הזדמנות לסטארט-אפים מהפריפריה"

בין הסטארט-אפים המשתתפים נמצאת חברת קייטרה, שמפתחת מערכת שמסייעת לאנשים מבוגרים להזדקן בבית בכבוד ולשמור על איכות חייהם. המערכת מתבססת על טכנולוגיה המנתחת פעילות קונטקסטואלית, באמצעות צמיד לביש וחיישנים הפזורים בבית, שמספקים לבני המשפחה מידע שוטף על מעשיו של המבוגר.

NJOIN פיתחה מערכת לייעול תהליכי ייצור אוטומטיים. המערכת מביאה את האינטרנט של הדברים לעולם התעשייה המסורתית ומאפשרת לכל מפעל להפוך ל-"מפעל חכם" על ידי ייעול תהליכי הייצור והבקרה, הגדלת התפוקות וצמצום פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה.

SmarTap פיתחה את המקלחת הדיגיטלית e-Valve, שמטרתה ליצור שינוי משמעותי בדרך שבה כולנו צורכים את המים שלנו ולהפוך את המקלחת היום יומית לחכמה ויעילה יותר.

הנה באה הרכבת, בואו יזמים לשבת. צילום: יח"צ

הנה באה הרכבת, בואו יזמים לשבת. צילום: יח"צ

ברק גולדשטיין, שותף בקרן טרה ומנכ"ל חממת טרהלאב ונצ'רס, ציין כי "היוזמה נולדה מתוך הבנת הצורך לתת הזדמנות לקהילת הסטארט-אפים מהפריפריה לפגוש פנים מול פנים את מובילי השוק בסקטורים השונים. אחת המטרות של האירוע היא להעלות את המודעות ליזמיות וליזמים שממוקמים מחוץ למרכז הארץ, ולאפשר להם להיחשף למשקיעים בדרך בלתי אמצעית".

גולדשטיין טען כי "האירוע הוכיח את עצמו והאינטראקציה בין היזמים והמשקיעים על הרכבת תוביל בוודאי לשיתופי פעולה מעניינים".

יובל מטלון, מנכ״ל eBay ישראל, ציין כי החברה ״מחפשת באופן קבוע אחר טכנולוגיות מגוונות וישראל היא קרקע פורה למיזמים מסוג זה״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים