אחרי דאעש: אנונימוס מסמנים יעד חדש – דונלד טראמפ

הסיבה: התבטאויותיו השנויות במחלוקת של טראמפ, ובהן דבריו נגד מוסלמים, שלפיהם יש לאסור עליהם מלהיכנס לשטח ארצות הברית ● בסרטון אותו פרסמה הקבוצה, נאמר: "ראה הוזהרת, אנחנו אנונימוס, אנחנו לא סולחים - תצפה לנו"

13/12/2015 17:10
קיבל רוח גבית מפוטין בבחירות 2016? דולנד טראמפ. צילום: BigStock

קבוצת אנונימוס בחרה לה קורבן חדש: המועמד המוביל של המפלגה הרפובליקנית למרוץ לנשיאות ארצות הברית, איש העסקים דונלד טראמפ. הסיבה: התבטאויותיו השנויות במחלוקת, ובהן דבריו נגד מוסלמים, שלפיהם יש לאסור עליהם מלהיכנס לשטח ארצות הברית.

אחרי כנסיית הסיינטולוגיה, דאעש, חברות כרטיסי אשראי והכנסייה הבפטיסטית וסטבורו, שחבריה נאבקים נגד הומואים ולסביות בארצות הברית, נראה כי המיליארדר הפרובוקטיבי נמצא בחברה טובה. זמן קצר אחרי שחברי הקבוצה העלו סרטון יוטיוב (YouTube) ובו סימנו את יעדם החדש, נפל האתר של טראמפ לשעה קלה.

בסרטון נראה אחד מתומכי אנונימוס כשהוא עוטה את המסכה המפורסמת של גאי פוקס. "שלום דונלד טראמפ, אנחנו אנונימוס. הגיע לידיעתנו שאתה רוצה להנהיג עונש מוות לאלו שהורגים שוטרים. מה לגבי שוטרים שנמצאו אשמים בהרג אזרחים חפים מפשע? האם הם יכולים ללכת לחופשי? איך מדיניות זו הוגנת כלפי אזרחי ארצות הברית"?, אמר.

"אנחנו רוצים להתנצל בפני המקסיקנים על ההתבטאות שלך נגדם. אמרת שמתי שמקסיקו שולחת את אנשיה לארצות הברית, היא לא שולחת את הטובים ביותר, אלא את אלה שיש להם בעיות רבות – הם מביאים סמים, פשע, הם אנסים. לידיעתך, יש גם אמריקנים אנסים, סוחרי סמים ורוצחים. ראה הוזהרת, אנחנו אנונימוס, אנחנו לא סולחים. תצפה לנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים