בריליקס תטמיע פתרון ערבול נתוני לקוחות בבנק איגוד בהיקף של מאות אלפי שקלים

Jumble, פרי פיתוח של בריליקס, ישפר את רמת אבטחת המידע של הבנק בסביבות נון-פרודקשן מול גורמים שאינם מורשים לגשת למידע חסוי

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. בריליקס

בריליקס (Brillix) הישראלית תטמיע בבנק אגוד מערכת לערבול נתוני הלקוחות בבסיסי הנתונים של הבנק. הפרויקט החל בימים אלה וצפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2016. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

הפתרון, Jumble, פרי פיתוח של בריליקס, ישפר את רמת אבטחת המידע של הבנק בסביבות נון-פרודקשן מול גורמים שאינם מורשים לגשת למידע חסוי. זאת, תוך מתן גמישות לגופי הפיתוח והבדיקות של הבנק, לעשות שימוש בנתונים במבנה זהה בחוקיות שלו לנתונים האמיתיים – אך כשהם מעורבלים ואינם ניתנים לזיהוי.

פתרון Jumble יוטמע בגרסת 10.0 שלו, והוא מסייע לחברות לשמור על המידע הרגיש של לקוחותיהם – כגון מספרי כרטיס אשראי, רישומים רפואיים ועוד – מול גורמים שאינם מורשים לגשת לנתונים המלאים והרגישים. הפתרון מאפשר לארגון להגדיר את הנתונים הרגישים, לזהות אותם על ידי מנגנון איתור ומיפוי מובנה – ולערבל אותם לפי חוקיות שנקבעת מראש.

צעד משמעותי קדימה

לדברי אורן אטיאס, מנהל הפרויקט בבנק איגוד "הטמעת מערכת הערבול תיקח אותנו צעד משמעותי קדימה בהיבט של רמת אבטחת המידע שלנו והמחויבות שלנו כלפי הלקוחות לשמירה מירבית על סודיות המידע הרגיש אודותיהם. הפתרון מבטיח לנו עבודה יעילה בסביבות הפיתוח והבדיקות, תוך שימוש בנתונים במבנה האמיתי שלהם, לצד היכולת למניעת זליגה של המידע לגורמים שאינם מורשים לגשת אליו".

עודד רז, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ומנהל חטיבת אבטחת המידע בבריליקס, ציין כי "אחד האתגרים המרכזיים שניצבים כיום בפני יחידות ה-IT של ארגונים הוא נושא אבטחת המידע. מחקרים מצביעים על כך שהמימד האנושי בארגון הוא אחד הגורמים המרכזיים לזליגת המידע ממנו. Jumble מאפשר לארגונים לעמוד באתגר זה בהצלחה באמצעות ערבול הנתונים ומניעת זליגתם לגורמים שאינם מורשים לראות אותם".

אושרת בן אבי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבריליקס הוסיפה כי "אנו חווים מגמה של ביקוש הולך וגובר מצד ארגונים לפתרונות שיאפשרו להם להגן על הנתונים החשובים והרגישים בסביבות הנמוכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים