היה שלום Flash Professional – ברוכה הבאה הנפשת אדובי

החדשות על מותו של הפלאש הגיעו למעשה כסאבטקסט בהודעה רשמית מטעם החברה על השם החדש של התוכנה שלה, Adobe Animate CC

הגיע הזמן לומר שלום. Flash Professional

סטיב ג'ובס צדק. לטכנולוגיית פלאש (Flash) לא היה סיכוי להחזיק מעמד בעולם כמו ל-HTML5. ועכשיו, כמעט חמש שנים לאחר שג'ובס חלק את עמדותיו אלו, אדובי (Adobe) סוף סוף מוותרת על שימוש בשם טכנולוגיית הפלאש בשמה. היה שלום Flash Professional – ברוכה הבאה הנפשת אדובי (Adobe Animate CC). החדשות על מותו של הפלאש הגיעו למעשה כסאבטקסט בהודעה רשמית מטעם אדובי על השם החדש של התוכנה שלה, Adobe Animate CC.

האפליקציה, בסופו של דבר, נראית כמו עדכון ל-Flash Professional, אם כי עם דגש רב יותר על HTML5 ודגש מופחת בהרבה על, ובכן, פלאש. התוכנה החדשה, אשר תושק בינואר 2016, עדיין תתמוך בפלאש. ובכל זאת, מאחר שהיקף נרחב ביותר של התוכן כיום מיוצר באמצעות תוכנות פלאש שמשתמשות בפועל
ב-HTML5, התוכנות של אדובי ימשיכו להתפתח ולהתקדם מסטנדרטי הפלאש הישנים והמגושמים אל עבר העתיד המונפש הזורם והאיכותי בהרבה.

התוכנה החדשה של אדובי מדהימה למדי, כך מספרים מי שזכו להתרשם ממנה, ושלא כמו מה שמקובל עם תוכן פלאש זקן ונרגן, דפדפני אינטרנט יתמכו באמת באנימציות שהמשתמשים ייצרו בעזרתה. המלצת המבקרים – נטרלו את הפלאש בהזדמנות הראשונה שתהיה לכם. אתם תודו על כך בוודאות בשלב מאוחר יותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עודד

    כמה שנאה וכמה בורות... הפלאש מעולם לא הפסיק לפרוח איפה שאין לו תחליף - ניתוח והצגה של מידע מורכב וחזותי, משחקים, וכו' חבר מערכת יקר, הבט סביב: ישראל היום, גלובס, כל אלה משום מה ממשיכים להשתמש בפלאש, תשאל את עצמך למה.. ורק לידעתך, במובייל הפלאש חוגג בתוך אייר גם של אדובי..

אירועים קרובים