המיליארדר פול מיראז' יממן קורס לסטארט-אפים מעולם הסייבר שמעוניינים לחדור לארצות הברית

הקורס מיועד ל-15 מנהלים ומנהלות של חברות שמעוניינים להבין את השוק האמריקני ● המשתתפים ייפגשו במהלכו עם בכירים בחברות ענק בארצות הברית

פול מיראז'

המיליארדר היהודי-אמריקני פול מיראז' יארח על חשבונו בקליפורניה 15 מנהלים ומנהלות מסטארט-אפים ומענף ההיי-טק בישראל, מתחומי הביטחון והסייבר, שמעוניינים לחדור לשוק בארצות הברית.

מיראז' יממן עבורם קורס מנהיגות עסקית של כשבועיים שיתקיים בין 17 ל-30 בינואר הקרוב. הקורס נועד לסייע לבכירים בחברות להכיר את מקורות המימון ואסטרטגיות הכניסה עם מוצר לשוק האמריקני. יצוין כי מדובר באירוח מלא, אולם הוא לא כולל טיסות.

מקרן מיראז' נמסר כי משתתפי המיזם הפילנתרופי צפויים לעבור סדרה של קורסים ממרצים, מנהלים ואנשי עסקים, שיספקו הבנה מעמיקה לגבי אופן החשיבה וקבלת ההחלטות של הלקוח האמריקני הפוטנציאלי. מכך הם יוכלו לבנות את אסטרטגיית הכניסה שלהם לשוק.

בנוסף, יוכלו המשתתפים לבצע נטוורקינג עם מנהלים בכירים של חברות בארצות הברית בתחומים רלוונטיים לעיסוקם. מדי ערב ייערך מפגש בביתו של מנהל בכיר או בעלים של חברת ענק, בו הם יוכלו להציג את עצמם ואת החברה שבה הם עובדים.

הקורס מיועד למנהלים בכירים בתחומים הרלוונטיים. הליכי המיון עתידים לכלול ראיון אישי, לאחריו תתקבל החלטה לגבי זהות המשתתפים. ההרשמה תיסגר מחרתיים (ד'). הוא יתקיים תחת קרן מיראז', שהוקמה על ידי פול מיראז' במטרה לסייע לסטארט-אפים ישראליים לחדור לשוק בארצות הברית. במהלך השנה הקרובה תקיים הקרן שלושה קורסים נוספים לבכירים, בתחומי הניו-מדיה (באפריל), טכנולוגיות מזון (ביוני) ומכשור רפואי (בספטמבר).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים