Unigine שיחררה תוכנת מבחן ביצועים ראשונה ל-DirectX 11

תוכנת המבחן של Unigine, המפתחת מנוע תלת-ממד עבור משחקים בפלטפורמות שונות, מבוססת על התאמה של המנוע לתכונות החדשות הכלולות ב-DirectX 11, תוך תמיכה מלאה בגרסאות הקודמות וכן ב-OpenGL

Unigine, המפתחת מנוע תלת-ממד בזמן אמת עבור משחקים בפלטפורמות שונות, שיחררה עם השקת חלונות 7 (Windows 7) תוכנת מבחן ביצועים ראשונה שיודעת לבחון את ממשק ה-DirectX 11 – ממשק יישום המשחקים החדש שמוטמע במערכת ההפעלה כאחד המאפיינים החדשים שלה עבור גיימרים. הממשק החדש מחליף את DirectX 10.1 מחלונות ויסטה (Windows Vista), בעוד שבחלונות XP ניתן להשתמש בגרסת 9.0c בלבד של ממשק המשחקים.

תוכנת המבחן החדשה מבוססת על התאמה של המנוע לתכונות החדשות הכלולות ב-DirectX 11, תוך תמיכה מלאה בגרסאות הקודמות וכן ב-OpenGL. בכך, היא למעשה מאפשרת לבצע השוואה ישירה כמעט בין הגרסאות השונות של חלונות מבחינה גרפית.

המנוע תומך, כאמור, בתכונות החדשות של DirectX, כולל Shader Model 5.0 (מודל הצללה), הכנסת פסיפס באמצעות שימוש בחומרה, וכן ב-DirectCompute (ביצוע חישובים גרפיים במעבד הגרפי עצמו מבלי לצאת למעבד הראשי). כמו כן, תומכת התוכנה בתכונת ה-Eyefinity שמוצעת בשבבי התצוגה החדשים של ATI, שהיא היחידה שמציעה כרגע תמיכה ב-DirectX 11.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים