יוני גרינשפון, אמן: "הדרך לחוויית לקוח עוברת בפלט ארגוני חכם"

לדברי גרינשפון, מנהל פעילות FormIT, "ארגונים נדרשים להתייעלות בכל תחום פעילות שלהם, ואחד האמצעים לכך הוא הכנסת השירות העצמי לשימוש הלקוחות, אשר צריך להיות יותר נגיש, מותאם ורלוונטי - הפתרון בא להשלים ולהצעיד קדימה את נושא זה"

יוני גרינשפון, מנהל פעילות FormIT, קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לשים דגש על שימור לקוחות והעמקת הקשר עימם. הדרך לשיפור חוויית הלקוח עוברת בניהול חכם של הפלט הארגוני". כך אמר יוני גרינשפון, מנהל פעילות FormIT, קבוצת אמן.

גרינשפון דיבר בכנס ניהול הפלט הארגוני, כנס לקוחות FormIT, שעורכת קבוצת אמן. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ג'), באולם אירועים סטוקו, מגרשי הטניס הדר יוסף, תל אביב.

ארגונים, אמר גרינשפון, "נדרשים להתייעלות בכל תחום פעילות שלהם, והכנסת השירות העצמי לשימוש הלקוחות – היא אחד האמצעים לכך". לדבריו, "על השירות העצמי להיות יותר נגיש, יותר מותאם, יותר רלוונטי. האמצעי למימוש שירות עצמי שכזה הוא דרך תקשורת כתובה. רוב הארגונים כבר הקימו פורטל או אפליקציות עם סל שירותים, והפתרון של פלט ארגוני בא להשלים ולהצעיד קדימה את נושא השירות העצמי".

צילום ועריכת וידיאו ליאור רובינשטיין

המימוש המעשי של התחום, ציין גרינשפון, "נעשה דרך מסמכים אינטראקטיביים, נגישות דרך צפיית הלקוח במסמך ללא צורך לגשת לאתר, רשימת השירותים הרלוונטיים – בהתאם למצב הלקוח בארגון ושליחת משוב מיידי – כולל כל פרטי המגע לאחר כל התקשרות עם הארגון".

"פתרון שירות עצמי בתחום הפלט הארגוני מאפשר להגביר את היעילות ולחסוך בהוצאות", סיכם גרינשפון. "FormIT מאפשר לבנות בצורה מהירה שירותים רבים, לחשוף אותם ללקוחות הארגון ולבצע תקשורת כתובה דו-צדדית, לצד מתן מענה לנציגי הארגון בשטח".

לשפר תהליכים בארגון ולחסוך בעלויות

מירב קנוסן, מנהלת מכירות FormIT, קבוצת אמן, דיברה בפתח האירוע ואמרה כי "FormIT הוא מוצר תוכנה להפקת והפצת מסמכים. הוא יודע לאסוף מידע מהנתונים הארגוניים, לעבד את המידע, ליצור מסמכים, לארכב ולהפיץ אותם".

מירב קנוסן, מנהלת מכירות FormIT, קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

מירב קנוסן, מנהלת מכירות FormIT, קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

המוצר, ציינה קנוסן, פועל בתחום הפלט הארגוני, Output Management, שהוא מהווה חלק מתחום ה-CCM, ניהול הקשר עם לקוחות הארגון, "כל מה שהארגון מוציא ללקוחות שלו: תקשורת כתובה, חשבוניות, טפסים ודו"חות". לדברי קנוסן, "המטרה של התחום היא ליצור תשתית אחודה וסטנדרטית, דרכה ניתן לשפר תהליכים בארגון ולחסוך בעלויות".

המוצר ותיק, ציינה קנוסן, "הוא חוגג 'בר מצווה'. הוא פרי פיתוח של אנשי אמן, הוא החל את דרכו כפרויקט שנעשה מול וודאפון (Vodafone) רומניה, להחלפת מערכת הבילינג, במסגרתו נדרש פתרון להפקת חשבוניות". כיום, ציינה, "המוצר התפתח: מערכת ה-FormIT מאפשרת לארגונים לאסוף את המידע הקיים מהמערכות הפנימיות באמצעות מנוע אינטגרציה, ללא כתיבת קוד – וליצור מהם מסמכים מוכווני-לקוח. זאת, תוך הפצת המסמכים ללקוח בכל ערוצי ההפצה, תוך צמצום התלות בבתי דפוס ובהפקה חיצונית. המערכת עושה שימוש במנועי אינפורמטיקה (Informatica), בתצורת OEM".

היישומים העיקריים של המוצר, אמרה, הם: חשבוניות דיגיטליות עם חתימה דיגיטלית, נציגי שטח המחתימים בחתימה גרפית, הפצה ארגונית מתוחכמת בכל הערוצים – כולל ניטור, בקרה ודו"חות, מענה לדרישות רגולטוריות משתנות, קישור המסכים אל רשתות חברתיות, טפסים אינטראקטיביים והתאמת הפלט לבעלי מוגבלויות על פי דרישות של חוק הנגישות.

זהו מוצר חוצה ארגון, סיכמה קנוסן. "המוצר נותן תשתית אחודה לכל הארגון, בכל נדבכי התקשורת ללקוח של הארגון. ארגונים נדרשים לכלי אוטומטי, ידידותי למשתמש ויעיל – על מנת לייעל את תהליכי ההפקה וההפצה של המסמכים שלהם".

בכנס הוצגו כמה מהחידושים של המערכת, ביניהם ManageIT – תת-מודול חדש, בתוך מודול ההפצה, היודע לנהל את המסמכים טרום ההפצה, להשלים אותם ולנהל את השליחה שלהם בצורה כזו שאותו מסמך יישלח לכמה נמענים – אבל בצורה שונה, על פי הצורך. הכנס הסתיים בשלושה סיפורי לקוח: בזק בינלאומי, הפניקס וסלקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים