לברייט הטמיעה את מערך התקשורת של ג'וניפר בעלות של מאות אלפי שקלים

הפרויקט נועד להעלות את רמת הביצועים אשר יתמכו בטכנולוגיה של החברה המספקת פתרונות לברוקרים, בנקים ומוסדות פיננסיים, כגון זירת מסחר, מערכת ניהול סיכונים, פתרון ניידות ואף אישורי כניסה לשווקים חדשים

דקל שביט, מנהל תפעול טכנולוגיות בלברייט

לברייט (Leverate), המספקת פתרונות טכנולוגיים לחברות מסחר פיננסי, שדרגה את שדרת הרשת שלה, והטמיעה את פתרונות התקשורת של ג'וניפר (Juniper Networks). הפרויקט הסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

הפרויקט נועד להעלות את רמת הביצועים אשר יתמכו בטכנולוגיה של לברייט. החברה מספקת פתרונות לברוקרים, בנקים ומוסדות פיננסיים, כגון זירת מסחר, מערכת ניהול סיכונים, פתרון ניידות ואף אישורי כניסה לשווקים חדשים.

את הפרויקט ביצעו אנשי ג'וניפר ישראל, בשיתוף זברה טכנולוגיות, המייצגת את ג'וניפר בארץ. בטרם הפרויקט בוצעו בדיקות ומבחנים של הפתרונות הקיימים בשוק.

הרשת החדשה כוללת נתב ליבה MX104, מתגי שדרה ראשי מסדרת ה-QFX ומתגי גישה EX – התומכים בקיבולות של טרה ביט לשניה. מעבר להרחבת רוחב הפס לנפחים של מאות גיגה ושיפור בשיהוי של התקשורת שבין השרתים ברשת, תשתית לברייט קיבלה גם שרידות גבוהה יותר.

שיפור התחרותיות של לקוחות החברה

שדרת התקשורת החדשה נועדה לתמוך בפעילות העסקית המתרחבת של החברה, ולספק ביצועי רשת מיטביים, שישפרו את התחרותיות של לקוחות החברה, וכן יעילות תפעולית.

"בעולם ה-FinTech המודרני, בו כל חלקיק שניה משפיע על ביצועי המסחר של שחקני השוק, ביצועי רשתות ומחשוב הם בעלי משמעות פיננסית עצומה", אמר דקל שביט, מנהל תפעול טכנולוגיות בלברייט. "בעקבות המעבר לרשת החדשה של ג'וניפר, הצלחנו להוריד את השיהוי של הרשת הפנימית בצורה משמעותית. השיהוי הוא היבט טכנולוגי בעל השפעה ישירה על תחרותיות והכנסות בעולם ה-FinTech. כל עיכוב של שניה בביצועי הרשת עלול לגרום להפחתה בהכנסות. חברות בתחום משקיעות מאות אלפי דולרים כדי להשיג שיפור. הרשת הקודמת לא תמכה יותר בפעילות המתרחבת שלנו". שביט הוסיף כי "תהליכים שבעבר גרמו לפגיעה בביצועי הרשת, נעשים כיום בצורה חלקה, דבר המאפשר שיפור משמעותי ברמת הביצועים והזמינות של כל מוצרי החברה – מה שמתורגם לשורה התחתונה של לקוחות החברה".

עופר פז, סמנכ"ל טכנולוגיות זברה טכנולוגיות, ציין כי "ג'וניפר מוטמעת בקרב חברות FinTech רבות, בשל ביצועי פתרונות הרשת ואבטחת המידע שלה – אך בעיקר בשל השיהוי הנמוך שהם מציעים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים