לנובו מספקת לנוטניקס שרירים אמיתיים

שתי החברות הכריזו על שותפות אסטרטגית לבניית מוצרי hyperconvergence של לנובו הפועלים על התוכנה של נוטניקס

לנובו ונוטניקס

לנובו (Lenovo) ונוטניקס (Nutanix) הכריזו על שותפות אסטרטגית, במסגרתה שתי החברות יפתחו סדרת מוצרי hyperconvergence של לנובו, הפועלים על התוכנה של נוטניקס.

מערכות Hyperconverged הן מערכות IT המשולבות ואחודות ברמה גבוהה. אנליסטים ציינו כי השותפות האסטרטגית תחיש את המעבר של ארכיטקטורת הדטה סנטר של מערכות Hyperconverged למיינסטרים של עסקי ה-IT.

משפחת היישומים החדשה של לנובו יחד עם התוכנה של נוטניקס, תימכר על ידי צוותי מכירות ייעודים ורשת השותפים העולמית של לנובו. מהחברות נמסר כי שילוב של אחסון, שרת ושירותים וירטואליים במוצרים מדרגיים משולבים, "מסייע לפשט את ניהול מרכזי הנתונים ועשוי להביא לחיסכון משמעותי בעלויות ה-IT. שתי החברות יספקו תשתית hyperconvergence שתאפשר לארגוני IT להתמקד ביישומים ובשירותים שמניעים ומספקים גמישות לעסקים שלהם – על ידי הצעת חלופה איכותית לשירותי ענן ציבוריים".

להגן על דרכי החשיבה הישנות

Hyperconvergence משלב בין פלטפורמות שרת עם תוכנה, לבניית מרכזי נתונים פרטיים שהם מבוססי ענן, התואמים לגמישות, ליכולת הגידול ולצריכה החלקית של עננים ציבוריים. הפתרון המשותף ינהל את מרבית עומסי העבודה, ביניהם – יישומים ארגוניים, מאגרי מידע, שולחנות עבודה וירטואליים וניתוח אנליטי של Big Data, ביתר יעילות.

"לנובו מביאה נקודת מבט חדשה למרחב הארגוני העולמי – במקום להגן על דרכי החשיבה הישנות. אנו מבססים את העסקים שלנו על שיתופי פעולה, כדי ליצור פתרונות חדשים", אמר יאנג יואנקינג, יו"ר ומנכ"ל לנובו. "ההובלה הטכנולוגית של נוטניקס, בשילוב התפוצה הגלובלית שלנו, יאפשרו לסייע ללקוחות בהפחתה משמעותית של המורכבות במרכזי הנתונים".

לדברי דהארז' פאנדיי, מייסד ומנכ"ל נוטניקס, "שיתוף הפעולה עם לנובו הוא  אבן דרך משמעותית במסע שלנו לספק תשתית שקופה לחברות, וזאת בעזרת יעילות טכנולוגית והכוח של עיצוב מדורג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים