בשורה טובה למטיילים: Cnature – אפליקציה חדשה לזיהוי בעלי חיים וצומח

מפתחי היישום הם בוגרי מאיץ הסטארט-אפים של MindCET ● בספטמבר 2015 זכו במקום הראשון בשלב הגמר הישראלי של תחרות הסטארט-אפים העולמית לחברות בתחומי הטכנולוגיה החינוכית - Global EdTech Startup Awards

מגדיר בעלי החיים והצומח של Cnature

הסטארט-אפ הישראלי, Cnature, בוגר חממת החדשנות MindCET מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), השיק אפליקציה חדשה בעברית לזיהוי בעלי חיים וצומח. Cnature היא מגדיר אלקטרוני, המהווה את הארכיון הדיגיטלי הרחב ביותר לבעלי החיים שקיים כיום בשוק.

לראות, לצלם ולדעת

פעולת הזיהוי נעשית באמצעות ממשק דינאמי של שאלות ותשובות עליהן משיב המשתמש, האפליקציה ממפה את מיני החי והצומח באזור הימצאותו של המשתמש בזמן אמת, כמו כן מאפשרת למשתמשים לעזור אחד לשני בזיהוי התמונה. האפליקציה פועלת בעברית, חינמית להורדה ולשימוש.

מבין השירותים הזמינים כעת ב-Cnature:
● צילום תמונה והגדרתה באופן עצמאי.
● מגדיר מקיף של צמחי הבר בישראל בשיתוף עם אתר צמח השדה.
● מגדיר מקיף של בעלי חיים בישראל.
● חיתוך מיקום אוטומטי (GPS) והצגת מצאי המינים הרלוונטי בסביבתך.
● משחק ידע – עזרה בזיהוי תמונות שצולמו בזמן אמת וקבלת ניקוד.
● הגן שלי – עמוד פרופיל אישי לשמירת תמונות ושיתופן ברשתות החברתיות.

מגדיר בעלי החיים והצומח של Cnature

מגדיר בעלי החיים והצומח של Cnature

לדברי נדב בוכר, מייסד-שותף Cnature, "חווינו פעמים רבות את הקושי בזיהוי והכרה של החי והצומח סביבנו, לצד המדריכים הכתובים, אתרי האינטרנט והפורומים השונים הבנו שיש מקום לאפליקציה המשלבת תוכן, קהילה וטכנולוגיה, ומאפשרת לגלות את הטבע בצורה נגישה, מהנה ומלמדת".

כלי לחיבור בין האדם לסביבה

אחד העקרונות שעמדו לנגד עיניהם של מפתחי Cnature היה הנגשת תוכן וידע עבור חובבי הטבע בישראל, בצורה נוחה וחופשית. כיום Cnature הינה המגדיר המקיף ביותר של המגוון הביולוגי בישראל, עם כיסוי של אלפי מינים. בנוסף, צוות המפתחים ראו ערך אדיר בשימור ופיתוח קהילת חובבי הטבע שרק הולכת וגדלה מדי שנה ולכן מאפשרים למשתמשים לעזור אחד לשני בזיהוי תמונות, בזמן אמת. Cnature מאמינים כי שימוש נכון בטכנולוגיה יכול להיות כלי לחיבור בין האדם לסביבה בה הוא חי. יש למשתמש באפליקציה אפשרות לסנן את כל המינים הרלוונטיים בסביבתו, לצלם תמונה ולהגדירה, ועוד הרבה מאוד חידושים שיהפכו את היציאה לטבע לחוויה אחרת לחלוטין.

מפתחי האפליקציה הם בוגרי מאיץ הסטארט-אפים של MindCET מבית מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית) לחינוך ולמידה. בתוכנית המאיץ, הנמשכת חמישה חודשים, מקבלים היזמים ליווי וייעוץ טכנולוגי ופדגוגי מידי מומחים בתחומים שונים, וחיבור לשותפים ומשקיעים בעולם ה-EdTech.

בתחילת חודש ספטמבר 2015 זכתה Cnature במקום הראשון בשלב הגמר הישראלי של תחרות הסטארט-אפים העולמית לחברות בתחומי הטכנולוגיה החינוכית – Global EdTech Startup Awards. החברה תייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בנובמבר 2015.

בוכר מוסיף כי "כאשר הצטרפנו לתוכנית של MindCET לסטארט-אפים ידענו שיש  לנו רעיון מצוין, אבל היינו זקוקים לתמיכה והכוונה כדי להוציא אותו לעולם. אנו מאמינים כי קירוב האדם ללמידה אודות הטבע הסובב אותו הינו עיקרון חשוב בשימור הטבע, ולשמחתנו השיפור הטכנולוגי מאפשר לספק למידה שכזו באמצעים קלים לשימוש".

להורדה ולשימוש ללא עלות לחצו Google Play ו-App store.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עביר

    האפליקציה מהממת ושימושית , אבל נעלמה מהטלפון ולא מצליחה להוריד אותה כי היא לא נמצאת , האם החלפתם שם ? ואיך אפשר להחזיר אותה ?

  2. חנן

    גדול! שימושי! חזק! כל הכבוד לרעיון ולמפתחים! ב ה צ ל ח ה !!!

אירועים קרובים