איך מאבטחים בנק דיגיטלי?

זה יהיה נושא הרצאתו של אבי כוכבא, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הפועלים, בכנס CA World 2015 ● הוא יפרט על פרויקט הטמעת פתרון ניהול הזהויות וההרשאות של החברה, לטובת השירותים הדיגיטליים של הבנק

09/11/2015 17:31
אבי כוכבא, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת החדשנות של בנק הפועלים. צילום: פלי הנמר

אבי כוכבא, משנה למנכ"ל והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הפועלים, יהיה בין המרצים ב-CA World 2015 – הכנס הבינלאומי של משתמשי החברה, שייערך בשבוע הבא בלאס וגאס.

כוכבא, אל"מ (מיל.) ולשעבר מפקד ממר"ם, הוזמן על ידי מארגני האירוע כדי לדבר על ההטמעה שבוצעה באחרונה בבנק של פתרון ניהול הזהויות וההרשאות מבית CA. הפתרון הוטמע כחלק מתהליך הגדלת היצע השירותים הדיגיטליים שהבנק מציע ללקוחותיו. שם ההרצאה, שתתקיים במסלול האבטחה המרכזי של הכנס, הוא "Case Study: Securing the Award-Winning Digital Banking Services at Bank Hapoalim".

לדברי כוכבא, "מגוון הפלטפורמות שבהן לקוח של בנק הפועלים יכול בימינו לבצע פעולות הוא גדול: בנקאי בסניף, בנקט, מוקד טלפוני, מחשב, טאבלט או סמארטפון. כולם מצריכים כמובן זיהוי ודאי של הלקוח בטרם יבצע פעולה. מערכת ניהול הזהויות וההרשאות של CA מאפשרת לנו לבצע את הזיהוי ללא תלות בפלטפורמה שבה נמצא הלקוח ולפני שהוא נכנס אליה – מה שמבטיח הן גמישות ויעילות והן אבטחה ברמה גבוהה".

במסגרת הרצאתו יחשוף כוכבא את מגוון השירותים הדיגיטליים של בנק הפועלים, בכלל זה חשיפה ראשונה של הסניף הדיגיטלי הראשון, שייפתח השבוע בישראל.

כוכבא ישתתף במשלחת הישראלית לכנס, שכוללת יותר מ-20 מקרב המשתמשים והשותפים של CA בארץ, כמו גם את מנהלי NessPRO, המייצגת אותה בישראל. בראש המשלחת יעמדו אבי באום, מנכ"ל חילן ומבעלי נס; שחר אפעל, נשיא ומנכ"ל נס; דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO; וזוהר פרל, מנכ"ל חטיבת CA בחברה.

יצוין כי מזה שנים CA מתמחה בתחום אבטחת המידע, כחברה שמראשיתה הייתה מהבולטות בתחום המחשוב הארגוני, עוד מימי המיינפריים. פורטפוליו הפתרונות שלה, המכונה Securecenter, מקנה גישה מאובטחת על ידי אותנטיקציה מלאה לכל משתמש מכל מכשיר ומספקת לקוחות. בנוסף, הוא מאפשר את הפרדת היבטי האבטחה של לקוחות בנק הפועלים מהאפליקציה. כך, לפי החברה, נוצרת גמישות בהכנסת יכולות מתקדמות, התאמה מהירה לאיומים חדשים, חוויית לקוח טובה יותר ולא פחות חשוב, רמת אבטחה גבוהה לכל הלקוחות ללא תלות בערוץ ממנו הם מגיעים.

יחד עם הבנק, בין הלקוחות של פתרון CA בישראל שכבר עלו לאוויר או נמצאים לקראת העלייה (בין אם ללקוחות פנימיים או חיצוניים) נמנים בנק מזרחי-טפחות, אל על, הבנק הבינלאומי ו-Clicksoftware.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים