משקיע חדש ב-Moovit: אשטון קוצ'ר

אחרי שגילם את סטיב ג'ובס ממשיך השחקן במסע הסלולרי שלו ומשקיע באפליקציית התחבורה הציבורית הישראלית ● משקיע חדש נוסף בחברה הוא גיא עוזרי, המנהל האישי של מדונה ו-U2

אשטון קוצ'ר. צילום: עמוד הפייסבוק שלו

אשטון קוצ'ר ממשיך במסע הסלולרי: אחרי שגילם את סטיב ג'ובס בקולנוע, החליט השחקן להשקיע באפליקציה הישראלית Moovit. החברה הודיעה היום (ג') כי קוצ'ר יהיה בין משקיעיה, כמו גם דמות נוספת מעולם הבידור – גיא עוזרי, המנהל המקצועי של מדונה ו-U2.

ההשקעה, שלא נמסר היקפה, תבוצע באמצעות סאונד ונצ'רס, קרן ההשקעות של קוצ'ר ועוזרי. החברה הושקה במרץ השנה ומאז השקיעה במספר לא מבוטל של חברות טכנולוגיות, ביניהן Houzz ,Spotify ,Uber ו-Airbnb.

Moovit היא אחת מאפליקציות הניווט בתחבורה הציבורית הגדולות בעולם, עם כ-30 מיליון משתמשים ביותר מ-700 ערים מסביב לגלובוס. החברה מסרה כי תרתום את ההשקעה לקידום הצמיחה בשווקים מבטיחים, כמו הודו וסין.

קוצ'ר אמר כי "סאונד ונצ'רס מחפשת חברות בשלבי צמיחה מתקדמים שלא רק מיועדות לכבוש פסגות מבחינת גודלן, אלא גם מתמודדות עם אתגרים של העולם האמיתי. המשימה של Moovit, לגרום לאנשים ברחבי העולם לבחור בתחבורה הציבורית ובתוך כך לצמצם את השימוש ברכב הפרטי ולהפוך את הערים לחכמות יותר, מתיישבת עם החזון שלנו להשקיע בחברות שמשנות את כללי המשחק".

ניר ארז, מנכ"ל Moovit, אמר כי "השקעה כמו זו של סאונד ונצ'רס עוזרת לנו לסייע בקידום התחבורה הציבורית בשווקים כמו הודו וסין, ולהמשיך ולחזק את קהילת העורכים האקטיבית שלנו מסביב לעולם". יצוין כי קהילה זו מונה 20 אלף איש, כולם בהתנדבות.

החברה השיקה באחרונה את השירות בארבע ערים גדולות בסין – הונג קונג, שנחאי, גואנגג'ואו ובייג'ינג. עד סוף השנה היא צפויה לעשות זאת בעוד שלוש ערים גדולות ברחבי הודו.

Moovit, שהושקה ב-2012, גייסה יותר מ-81 מיליון דולר. ההודעה על השקעת סאונד ונצ'רס מגיעה לאחר שבינואר האחרון היא הודיעה על סיומו של סיבוב גיוס שלישי בסך 50 מיליון דולר, בהובלת Nokia Growth Partners ובהשתתפות BMW i Ventures ,Keolis ,Bernard Arnault Group וקרן ויזרע. בין המשקיעים הראשונים בחברה נמנות קבוצת BRM, ג'מיני פרטנרס וסקויה קפיטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים