אורקל מציגה יכולת להשגת ניתוח חזותי בענן

עם השירות החדש של החברה לייצוג חזותי של נתונים, יוכל כל משתמש עסקי ליהנות מניתוח עוצמתי וקל לשימוש

03/11/2015 15:49
חשיבות פתרון ויזואלי יעיל, מהיר ופשוט לשימוש לתוכנות BI. מארק הרד, מנכ"ל משותף באורקל. צילום: פלי הנמר

בכנס המשתמשים הבינלאומי 2015 Oracle OpenWorld שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו הציגה אורקל (Oracle), בצד שלל ההכרזות על שירותי הענן והמעבד החדש במשפחת SPARK M7, גם פתרונות ניתוח חזותי, ברוח הזמנים של עידן המובייל בו חזות הכול היא "תמונות ו-וידיאו".

אורקל מציגה יכולת המחשת נתונים חדשה עם ההכרזה על השירות החדש Oracle Data Visualization Cloud Service. התוספת המעודכנת לפתרונות כלי הניתוח של אורקל בענן, היא ניתוח חזותי רב-עוצמה ועשיר שיהיה נגיש לכל משתמש עסקי. אנשים בכל רמות הארגון יוכלו לבצע מיזוג וניתוח של נתונים ארגוניים, אישיים, או Big Data בתוך לחיצות ספורות בלבד, ולנווט ביעילות בתוך בליל המידע באופן שיאפשר לחשוף ולשתף במהירות דפוסים חבויים ותובנות יישומיות, וכל זאת ללא צורך במשאבי IT מקצועיים. התוצאה היא זמן מהיר יותר לערך ועלייה ניכרת בתשואה להשקעה.

"דפוסי ההתאמה והשימוש בקרב מעל 400 לקוחות של Business Intelligence Cloud Service, מאשרים כי ייצוג חזותי של נתונים שהוא מהיר וקל לשימוש הנו קריטי לעסקים", אמר מארק הרד, מנכ"ל משותף של אורקל. הארי סנקר, סגן נשיא הקבוצה של תחום Business Analytics באורקל, אמר "שירות Oracle Data Visualization Cloud Service הופך את הייצוג החזותי של הנתונים לכלי שהוא 100% בשירות עצמי, ומעניק למשתמש העסקי יכולת לעבור מנתונים גולמיים לתובנות עסקיות ישימות בתוך דקות ספורות בלבד. השירות החדש מציע ניתוח חזותי עשיר, גילוי מהיר של תובנות ושיתוף פעולה מאובטח, וכך תומך בהחלטות המתבססות על עובדות בכל רמה בארגון".

דרך קבצי אקסל של אופיס רגילים יכול כל מנהל ליהנות מתובנות על הנתונים שלו בלי שהוא צריך כלל לדעת להגיע אליהם. חזון השירות העצמי Self service בהתגלמותו. צילום: פלי הנמר

דרך קבצי אקסל של אופיס רגילים יכול כל מנהל ליהנות מתובנות על הנתונים שלו בלי שהוא צריך כלל לדעת להגיע אליהם. חזון השירות העצמי Self service בהתגלמותו. צילום: פלי הנמר

שירות Oracle Data Visualization Cloud Service מבטל את המורכבות שבדרך כלל כרוכה במיזוג והתאמה של מערכי נתונים. מיזוג נתונים פשוט ואוטומטי מאפשר למשתמש לשלב נתונים ממגוון מקורות – יישומי אורקל או "תוכנה כשירות" אחרים, מערכות באתר הלקוח, מקורות חיצוניים או קבצים אישים, וליהנות מיידית מתובנות חדשות הודות לשימוש ניתוחים חזותיים. אפשר להעשיר את הניתוח בנרטיבים היוצרים סיפורים שניתן לשתף בכל הארגון באופן מאובטח ומדרגי. היצירה והשיתוף של תובנות אנליטיות נתמכת במכשירים ניידים, טאבלטים ומחשבים שולחניים, ומבטיחה גמישות מלאה וגישה בלתי מוגבלת.

"סקנסקה (Skanska) הטמיעה את אורקל כפתרון BI משותף עבור משתמשיה בכל העולם כדי ליהנות מגישה ניידת קלה, כלי שירות עצמי וקבלת החלטות משופרת – והיא מפחיתה עלויות", אומר פיטר ביורק, סמנכ"ל אסטרטגיות מערכות מידע ב-Skanska. קוני ביורלינג, אנליסט עסקי בכיר המקדם את פרויקט ה-BI בצוות של ביורק, מוסיף, "עתה עם הייצוג החזותי של הנתונים, יש בידינו כלי שהוא משכנע ויזואלית באותה מידה שהוא קל לשימוש. היכולת לספר סיפור היא קריטית להסברה טובה ואפקטיבית של תובנות".

יתרון נוסף של Oracle Data Visualization Cloud Service הוא בתאימות והאינטגרציה שהוא מציע מול הטווח המלא של פתרונות הניתוח של אורקל. הגישה הטכנולוגית העקבית שמאפיינת את אורקל מבטיחה רציפות של חוויה וניידות לכל רוחב תיק מוצרי הניתוח שלה, בענן ובאתר הפיזי, וכך מקלה על הלקוחות לבחור את הסביבה המתאימה להם ולשדרג אותה במקביל להתפתחות העסקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים