דרמה בענקית המחשוב: אורי ברגמן ימונה למנכ"ל HPE ישראל – דיוויד לנדר חוזר לאנגליה

ברגמן יעזוב תפקיד בכיר באירופה וימונה בימים הקרובים למנכ''ל החברה, בניגוד לפרסומים כי לנדר יהיה זה אשר יעמוד בראש

אורי ברגמן, מנכ''ל HPE ישראל הנכנס

הדרמה נמשכת בענקית המחשוב המתפצלת, HP. בניגוד למה שפורסם אתמול, מסתמן שאורי ברגמן, לשעבר מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל, עוזב תפקיד בכיר באירופה וימונה בימים הקרובים למנכ"ל HPE ישראל. כך נודע לאנשים ומחשבים. ברגמן, אשר חזר אמש (א') משווייץ, יחליף בתפקיד את דיוויד לנדר, שיחזור לאנגליה.

חוזר לאנגליה. דיוויד לנדר

חוזר לאנגליה. דיוויד לנדר

במרץ 2011 ברגמן, שהיה מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל, התקדם לתפקיד בכיר באירופה, ועבר לעבוד בחטיבת המיחשוב האישי של HP לאזור EMEA (אירופה, המזה"ת ואפריקה).

ביולי 2008 מונה ברגמן לתפקיד מנהל אגף התוכנה ב-HP ישראל. הוא החליף אז את עודד ברידא. קודם לכן שימש ברגמן מנהל מגזר לקוחות ביטחוניים ב-HP ישראל. ולפני כן מילא שורה של תפקידי מכירות ב-HP, ביניהם הוביל את מגזר לקוחות הממשלה וניהל את תחום מכירות השירות. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון מהמכללה למנהל.

באוקטובר 2014 הודיעה HP רשמית על הפיצול: החברה שתעסוק במחשוב ארגוני (שרתים, אחסון, רשתות, תוכנה ושירותי ייעוץ) תיקרא Hewlett-Packard Enterprise וזו שתעסוק במחשוב אישי ומדפסות תיקרא HP Inc. מג ויטמן תהיה נשיאת ומנכ"לית החברה שתפנה לארגונים, ודיון ווייסלר יעמוד בראש החברה למגזר הפרטי-צרכני.

מג וויטמן, מנכ''לית HP. צילום: ויקיפדיה

מג וויטמן, מנכ"לית HP. צילום: ויקיפדיה

יצוין כי הפיצול העולמי כרוך בפיטורי אלפי עובדים. בשלב זה, כך נודע לאנשים ומחשבים, לא צפויים פיטורים משמעותיים בישראל. בסך הכל, בעשור האחרון, עמד מספר המפוטרים ב-HP בעולם על יותר מ-100 אלף עובדים.

בפברואר 2014 מונה לתפקיד מנכ"ל HP ישראל דיוויד לנדר, ששימש סגן נשיא ב-HP העולמית. לנדר, טרם הגיעו לישראל, שימש כאחראי למימוש הברית האסטרטגית של החברה עם אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent). הצנחתו של לנדר לתפקיד מנכ"ל הסניף המקומי באה בהפתעה, לאחר שכלל לא היה בבורסת המועמדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים