טוויטר: ההכנסות זינקו, ההפסד הנקי ירד

הרבעון השלישי הסתיים עם צמיחה של קרוב ל-60% בהכנסות וקיטון של 25% בהפסד הנקי ● תוצאות טובות גם ברווחיות הגולמית והתפעולית

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר וסקוור. צילום: מתוך ויקיפדיה

טוויטר (Twitter) סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות טובות – זינוק בהכנסות לצד ירידה בולטת בהפסד הנקי. התוצאות הטובות הושגו למרות התחרות הקשה בעולם המדיה החברתית.

על פי הדו"חות, ההוצאות הכלליות של החברה זינקו ב-29.64% ל-674.47 מיליון דולר, בעוד שההכנסות צמחו בשיעור כמעט כפול – 57.56% – ל-569.24 מיליון. הפער הזה סייע להביא לירידה חדה בהפסד הנקי: זה קטן ב-24.95% ל-131.69 מיליון דולר. עם זאת, ההפסד הושפע לרעה מגידול חד, של 67.88%, בהוצאות הפיננסיות – ל-23.29 מיליון. כמו כן, החברה קיבלה במהלך הרבעון החזרי מס של 3.16 מיליון דולר.

נתונים נוספים מעלים כי ההוצאות הגולמיות האמירו ב-61.23% ל-200.2 מיליון דולר, הרווח הגולמי זינק ב-57.27% ל-369.04 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 63.42%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-19.01% ל-474.28 מיליון דולר וההפסד פחת ב-34.81% ועמד על 105.24 מיליון.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה טוויטר את הדו"חות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. ההוצאות הכלליות זינקו בתקופה זו ב-38.53% ל-1.89 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות זינקו ב-63.17% ל-1.51 מיליארד. הגידול החד בהכנסות השפיע לטובה על סעיפי הרווחיות: ההפסד התפעולי פחת ב-13.12% ל-382.86 מיליון דולר וזה הנקי ירד ב-4.89% ל-430.8 מיליון.

ג'ק דורסי, ממייסדי ומנכ"ל טוויטר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו ממשיכים להציג ביצועים פיננסיים חזקים ומשתפרים בשלושה דברים חשובים: משמעת ביצועית, פישוט השירותים ושיפור בהצגת הפלטפורמה שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים