וואווי השיקה בישראל את ה-MATE S והשעון החכם

פאבלט הפרימיום החדש מגיע בגודל 5.5 אינץ' ויימכר במחיר זול יותר מאשר באירופה ● לעיצובו של ה-Huwaei Watch סייעו מעצבים מרחבי העולם, בהם שני צימרמן מישראל

ה-Mate S של וואווי

כחלק ממאמצי השיווק האדירים שעושה וואווי (Huwaei) הסינית בישראל, החברה השיקה היום (ד') את מכשיר ה-MATE S והשעון החכם שלה באירוע שהתקיים במסגרת שבוע האופנה בתל אביב.

ה-MATE S הוא פאבלט הדגל של החברה, התואם את האסטרטגיה שלה להתמקד במכשירי פרימיום. המכשיר מגיע עם מסך קעור בגודל 5.5 אינץ', באיכות AMOLED Full HD 2.5D וברזולוציה של 1920 על 1080. הוא נושא את המעבד Kirin HiSilicon 935 בעל שמונה ליבות מתוצרתה של וואווי, עם נפח אחסון של 32 ג'יגה-בייט ואפשרות הרחבה ל-128 ג'יגה-בייט. זיכרון העבודה הוא 3 ג'יגה-בייט. ה-MATE S תומך, כמובן, בדור 4 סלולרי, והוא בעל סוללה של 2700 מילי-אמפר לשעה. הוא פועל על גבי אנדרואיד 5.2 (Lollipop) ועם מעטפת Emotion UI 3.1 של וואווי.

מסך המכשיר עשוי זכוכית גורילה ושולב בו חיישן טביעת אצבע, הממוקם מתחת למצלמה האחורית. מלבד כחיישן, הוא משמש לביצוע פעולות שונות: החלקה באצבע אחת מימין לשמאל על פניו מאפשרת לדפדף בין תמונות, החלקה מלמעלה למטה פותחת את חלון ההתראות ולחיצה ארוכה על החיישן מאפשרת מענה לשיחות נכנסות.

מצלמת המכשיר האחורית היא של 13 מגה-פיקסל ועשויה מזכוכית ספיר להגנה משריטות. המצלמה האחורית כוללת חיישן RGBW התומך בארבעה צבעים, מייצב תמונה אופטי, פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע ומעבד אות תמונה עצמאי, ברמת מצלמת DSLR מקצועית. המצלמה הקדמית היא בת 8 מגה-פיקסל ובעלת פלאש קדמי רך ליצירת תמונות סלפי משופרות, גם בתנאי תאורה מוגבלת.

עוד כולל ה- MATE Sאת טכנולוגיית זיהוי מפרק האצבע (Knuckle Technology), שמאפשרת לצייר על המסך עם מפרק האצבע כדי לשמור את התוכן שבתוך הצורה, לפתוח אפליקציות, לערוך וידיאו ועוד.

לדברי החברה, היא שדרגה את יכולת הטעינה של המכשיר, כך ש-10 דקות טעינה מאפשרות שיחה של שעתיים.

ה-MATE S ישווק בארץ החל בשבוע הראשון של נובמבר, בצבעי אפור, טיטניום ולבן שמפניה, אצל המפעילות אורנג', פלאפון ו-HOT, כמו גם בנקודות מכירה בשוק הפרטי.  וואווי והמשווקת בישראל, אלפא טלקום, החליטו להשיק את המכשיר במחיר יחסית זול לעומת מכשירים ברמה שלו. מחירו בישראל ינוע בין 2,599 ל-2,699 שקלים – זול יותר מאשר באירופה, שם הוא עולה 700 יורו.

לדברי קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום, "החלטנו על ההשקה בישראל במחיר אטרקטיבי ונמוך יותר מאשר באירופה למרות המסים הגבוהים המוטלים בארץ, על מנת לספק לצרכן הישראלי אלטרנטיבה איכותית – מכשיר סמארטפון פרימיום במחיר הוגן".

שעון חכם ומעוצב

ה-Huawei Watch, שכאמור – הושק בארץ אף הוא היום, הוא שעון חכם בעיצוב עגול בקוטר 42 מ"מ. וואווי מתאמצת למצב אותו כפריט אופנתי, באמצעות שיתוף פעולה עם מעצבים וצלמי אופנה בעולם. בהמשך לקו הזה, הושק השעון בארץ במסגרת שבוע האופנה בתל אביב, ובשיתוף פעולה עם המעצבת שני צימרמן, שעיצבה עבורו רצועות שונות. מחירו בישראל זהה למחירו בחו"ל – 1,799 שקלים.

לשעון כפתור בולט בצדו הימני העליון וידיות רצועה בצורת קשת. יחד עם המארז, כולם שומרים על המראה הקלאסי של שעון פרימיום מסורתי. ה-Huwaei Watch הוא שעון האנדרואיד (Android) הראשון בעולם שפניו עשויות זכוכית ספיר – החומר החזק ביותר אחרי יהלום.

ה-Huwaei Watch

ה-Huwaei Watch

רזולוציית המסך היא 400 על 400 פיקסל – הרזולוציה הגבוהה ביותר מבין כל שעוני האנדרואיד כיום, עם צפיפות פיקסלים של ppi286 ויחס ניגודיות של 1:10,000. לדברי החברה, הסוללה שלו (300mAh) מספיקה ל-1.5 ימי עבודה מלאים. ל-Huwaei Watch זיכרון פנימי של של 4 ג'יגה-בייט וזיכרון עבודה של 512 מגה-בייט. הוא כולל חיישן דופק מובנה וכן חיישן שמודד תנועה בשישה צירים ומצויד בגירוסקופ ומד תאוצה.

מסגרת השעון עשויה מפלדת אל חלד קשיחה ועמידה בפני שריטות, ותוצע בארבעה צבעים: זהב, ורוד, פלדה ושחור. בתחום הרצועות, ניתן יהיה לבחור מבין מגוון עיצובים. אפשר גם לחבר אליו כל רצועת שעון סטנדרטית שרוחבה הוא 18 מ"מ. בנוסף לרצועות שעוצבו על ידי המעצבים של וואווי, ניתן יהיה לרכוש בארץ דגמים של השעון עם רצועות שעוצבו במיוחד עבורו על ידי צימרמן.

השעון של וואווי מבוסס על אנדרואיד, אך תומך גם במשתמשי iOS. כמו כן, הוא תומך בפקודות קוליות לשליטה בהשמעת מוזיקה או חיפוש מקומות וניווט אליהם. פונקציות אנדרואיד שונות, כמו "מצא את הטלפון שלי", "מצלמה", אפליקציית חייגן ועוד מעניקות לשעון שימושים נוספים ומגוונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים