yes הטמיעה מערכת תגמול של Incentives במוקדי החברה

הפרויקט, שנאמד ב-450 אלף שקלים, בוצע על ידי אנשי ה-IT של yes, עם ליווי של אנשי Incentives

פרויקט בהיקף של 450 אלף שקלים. yes

yes ערכה פרויקט להטמעת מערכת תגמול של Incentives Solutions במוקדי החברה. הפרויקט ארך כשנתיים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-450 אלף שקלים.

הפרויקט בוצע באופן פנימי על ידי אנשי ה-IT של yes, עם ליווי של אנשי Incentives. הוא החל במוקדי השירות והשימור של החברה, המשיך לכלל הטכנאים שלה והסתיים עם מוקדי המכירות – טלסל, D2D, המוקד העסקי והמוקד הפיננסי. המערכת מסייעת למחלקת משאבי האנוש והפיננסים של yes לתגמל יותר מ-1,500 עובדים.

לדברי עדו ביגר, מנהל מחלקת בינה עסקית בחברת הלוויין, "הכנסת המערכת תרמה ליצירת אווירה של שקיפות ויעילות, ולדיוק בתגמול. מדובר בנושא קריטי כשמדובר על כמות כזו של עובדים מתוגמלים ובסכום התגמול המצטבר, שמגיע למאות אלפי שקלים בחודש".

ביגר הוסיף כי "המערכת אומצה על ידי השותפים העסקיים שלנו בחטיבה, במכירות ובמחלקה הפיננסית. מיום ליום היא מתפתחת ומיושמת לפי צרכיהם. יאיר רבי, שהוביל את הפרויקט, הביא אותנו למצב שאנחנו כמעט שלא משתמשים בייעוץ חיצוני בעת הטמעת מודולים חדשים: כל היישומים והשדרוגים נעשים על ידי כוח אדם פנימי שלנו. הדבר הביא להוזלה משמעותית של עלות התפעול וליותר גמישות מצידנו לכל דרישה מהלקוחות הנוגעת למערכת".

עדו ביגר, מנהל מחלקת בינה עסקית ב-yes

עדו ביגר, מנהל מחלקת בינה עסקית ב-yes

לימור בכר, מנהלת המחלקה הפיננסית בחברה, ציינה כי "המערכת מעודדת תחרות ומצוינות, מאחר שהן העובד והן המנהל רואים בכל רגע נתון את הסטטוס של הדברים. היא מאפשרת שיח פתוח, שקיפות ובקרה – בלחיצת כפתור, במצגות שונות ובחתכים שונים, שמאפשרים גם מדידת יעד מול ביצוע, צפי ועוד".

גלעד יתח, סמנכ"ל המכירות ב-yes, אמר כי "מהלך ההטמעה היה פשוט ואפקטיבי: גמישותה של המערכת, לצד השותפות של אגפי המכירות וה-IT, הובילו להטמעה מהירה שלה".

יתח הוסיף כי "המערכת עובדת בצורה אפקטיבית בכל אגף המכירות. בשל ההטמעה שלה, מנהלי הצוותים וערוצי המכר מצליחים לשפר את ניהול הביצועים של הנציגים, ולנציגים עצמם לראות בכל רגע נתון את הביצועים שלהם – ולשפר אותם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים