BMC תרכוש את Tideway, המספקת פתרונות לגילוי IT

הרכישה מיועדת להרחיב את פלטפורמת ניהול השירותים העסקיים של BMC, ולסייע ללקוחותיה למזער סיכונים ● העסקה, שהיקפה לא נמסר לפרסום, אמורה להיסגר סופית בתוך שבוע ● זוהר רונן, מנהל עסקים אזורי ב-BMC: "הרכישה תשפר עוד יותר את מעמדנו בשוק הישראלי, ותעמיק את יכולת הגילוי והמיפוי האוטומטית שלנו, הן בעולם הפתוח והן בסביבת ה-MF"

BMC הודיעה היום (ב'), כי בכוונתה לרכוש את Tideway, המספקת פתרונות לגילוי IT. שתי החברות קיימו יחסים עסקיים הדוקים, ועל פי BMC, שילוב ביניהן אמור לספק לארגונים הבנה משופרת של נכסי החומרה והתוכנה שלהם. עסקת הרכישה אמורה להיסגר באופן סופי בתוך כשבוע, אך היקפה הכספי לא נמסר לפרסום.

מבחינת BMC, הרכישה מיועדת להרחיב את פלטפורמת ניהול השירותים העסקיים שלה (BSM), ולסייע ללקוחות למזער את הסיכונים שקשורים למשימות קריטיות, דוגמת קונסולידציה של מרכזי נתונים, וירטואליזציה ותאימות.

זוהר רונן, מנהל עסקים אזורי ב-BMC: "סביבות המיחשוב של היום מורכבות מאוד ומתפתחות ללא הרף. הבנה עמוקה וברורה של השירותים העסקיים הקריטיים והיחסים ביניהם לבין משאבי ה-IT, היא חיונית לשיפור איכות השירות, מזעור הסיכונים, והפחתת עלויות ה-IT. הרכישה של Tideway תשפר עוד יותר את מעמדה של BMC בשוק הישראלי, ותעמיק את יכולת הגילוי והמיפוי האוטומטית שלנו, הן בעולם הפתוח והן בסביבת ה-MF".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים