אייל קופיט, מנכ"ל EMC ישראל החדש, בראיון ראשון: "נמשיך לשמר גידול שנתי בן שתי ספרות"

"לא נשנה את מערך המפיצים עימם אנו עובדים בשוק הישראלי, אולם נשקיע מאמצים רבים בחיזוק השותפים העסקיים, ובחיזוק היכולות הטכנולוגיות והמכירה שלהם, כדי להגדיל את הכיסוי בשוק", מרגיע המנכ"ל הטרי בראיון לאנשים ומחשבים ● מוסיף: "נבצע כמה מהלכים במקביל על מנת לשנות את ה-Go To Market שלנו, באופן שישלב את כל המוצרים והטכנולוגיות עבור הלקוחות הארגוניים של החברה"

"נמשיך לשמר גידול שנתי בן שתי ספרות", אומר אייל קופיט, המנכ"ל החדש של EMC ישראל, בראיון ראשון מאז מונה לתפקיד אתמול (א'). "הגעתי לחברה נהדרת. בסניף הישראלי יש אנשים טובים, שפועלים במקצועיות כצוות הממוקד במילוי משימותיו, עם המון מוטיבציה להצליח", אמר קופיט, שהחליף בתפקיד את משה בראונר, שכיהן כמנכ"ל הסניף הישראלי במשך עשור.

"הגעתי מ-'הצד האפל של הירח'", אמר לאנשים ומחשבים המנכ"ל הטרי בבדיחות, בהתייחסו לעברו בנט-אפ (NetApp) – מתחרתה המרה והקטנה בעולם האחסון של EMC. "עבדתי באפריקה, ואתמול לראשונה דרכתי במשרדי EMC ישראל. המוצרים אמנם אחרים, אך עולם כמנהגו נוהג".

מה היעדים שהצבת לעצמך עם כניסתך לתפקיד?
"היעד העיקרי, כאמור, הוא לשמר את הגידול השנתי בן שתי ספרות, תוך הצגת גידול מתמיד של הרווחיות בשורה התחתונה. החברה מציגה קו רחב מאוד של מוצרים ושיתופי פעולה עם חברות אחרות. ביחד, נספק פתרונות שיביאו את הלקוחות אל העידן הבא של המיחשוב".

האם בכוונתך לבצע שינויים כלשהם?
"לא נשנה את מערך המפיצים עימם אנו עובדים בשוק הישראלי, אולם נשקיע מאמצים רבים בחיזוק השותפים העסקיים, ובחיזוק היכולות הטכנולוגיות והמכירה שלהם, כדי להגדיל את הכיסוי בשוק. אני איש של שותפים עסקיים, כך פעלתי בעבר, וזה אחד הכיוונים שאלך אליהם – להשקיע בשותפים העסקיים, לגדול איתם ולהביא לזהות אינטרסים בינינו ובינם. יחד עימם נגדיל את נתח השוק שלנו בצורה משמעותית יותר.

לא סתם הגיעה EMC לאן שהגיעה במהלך השנים. אני רואה את תפקידי להוביל את החברה לשלב הבא בעולם המיחשוב, תחום הענן והווירטואליזציה, אשר לקראתו נערכה EMC במהלך השנים האחרונות, כאשר רכשה חברות וטכנולוגיות רבות, בהן לאחרונה דטה דומיין (Data Domain), העוסקת בתחום הדה-דופליקציה. נבצע כמה מהלכים במקביל על מנת לשנות את ה-Go To Market שלנו, באופן שישלב את כל המוצרים והטכנולוגיות עבור הלקוחות הארגוניים של החברה. יחד עם השותפים ניצור הרבה יותר הזדמנויות להגיע ללקוחות חדשים ולחדור לפלחי שוק נוספים, בחלקם חדשים ובחלקם כאלו שנוכחותנו נדרשת בהם יותר".

היית איש נט-אפ בטרם הגעת ל-EMC. האם תערוך שינויים פרסונליים בחברה?
"החברה נמצאת במגמת צמיחה, ולכן, בהתאם למגמה זו נמשיך ונגייס עובדים לתפקידים נדרשים על פי צורך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים