AVG ללא בושה: אוספת מידע על המשתמש ומוכרת לצד שלישי

החברה עדכנה את מדיניות הפרטיות שלה וכעת היא אומרת בפה מלא שמי שרוצה להשתמש ביישום בחינם צריך להבין את ההשלכות ● לטענתה היא מתכוונת למכור נתונים שאינם אישיים בלבד, ושהיא מתכוונת למנוע אפשרות לזיהוי המשתמש

חושפת מידע? AVG

ב-AVG מצאו דרך להרוויח כסף מיישומי האבטחה החינמיים שהחברה מספקת למשתמשים. החברה עדכנה את מדיניות הפרטיות שלה וכעת היא אומרת בפה מלא שמי שרוצה להשתמש ביישום בחינם, צריך לדעת שהחברה אוספת מידע על השימוש שלו באינטרנט ומוכרת אותו לצד שלישי, כשלטענתה היא מתכוונת למכור נתונים שאינם אישיים בלבד, ושהיא מתכוונת למנוע אפשרות לזיהוי המשתמש – כך לפחות לדבריה.

כאמור, החברה אינה מסתירה את כוונותיה, ולמעשה אף מגדירה במדויק מה היא אוספת וכיצד היא אוספת את הנתונים. "אנחנו אוספים את המידע שלכם כשאתם מספקים אותו ישירות, משתמשים במצורים או באתר האינטרנט שלנו, ובאמצעות קוקיז ומשואות מעקב", כותבת החברה. "אנחנו יכולים לאסוף את השם שלכם, הכתובת, כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון והסים שלכם, כתובת IP, מזהה מכשיר, מיקום, ואם אתם רוכשים את המוצרים שלנו, מידע על התשלום".

לטענת החברה לא מדובר בשינוי של ממש במדיניות הפרטיות, אבל עד כה אמרה החברה כי היא יכולה לאסוף מידע בהתאם למילים שהמשתמשים מחפשים, מונח פתוח למדי ולא מוגדר, ובוודאי אינו כולל איסוף היסטוריית גלישה, וגם כשזה שאינו מציע דיווח על כך שהחברה מתכוונת למכור את המידע.

מדיניות הפרטיות החדשה של AVG אמורה להיכנס לתוקף ב-15 באוקטובר, ודובר של החברה אף מסר כי, "משתמשים שלא ירצו שאנו נשתמש במידע הלא-אישי שלהם בדרך זו, יוכלו לבטל אותו מבלי כל הפחתה בתפקודיות של היישומים שאנו מספקים".

AVG

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים