אל קאעידה קורא לחיסול ביל גייטס ולארי אליסון

Inspire, המגזין אינטרנטי של הארגון, פרסם בגליונו החדש את רשימת החיסול שלו, בו נכללים כמה מאנשי העסקים העשירים ביותר באמריקה ● יחד עם זאת, בארגון הטרור פתוחים להסרת השמות, אך בתנאים ספציפיים ביותר

אפילו הוא כבר לא משתמש במערכת ההפעלה הסלולרית של מיקרוסופט. ביל גייטס. צילום: dts, ויקיפדיה

Inspire, מגזין אינטרנטי לגברים בשפה האנגלית של אל קאעידה – קורא לחיסול ביל גייטס, מנכ"ל ומייסד מיקרוסופט (Microsoft), ולארי אליסון, מייסד אורקל (Oracle) והיהודי העשיר בעולם. חלק ניכר מיעדי החיסול הם יהודים עשירים מאוד.

ברשימת החיסול שפרסם בגיליונו החדש, המגזין קורא לביצוע מתקפות "זאב בודד" נגד כמה מאנשי העסקים העשירים ביותר באמריקה, ביניהם וורן באפט, מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר, ושלדון אדלסון, אייל בתי הקזינו. עוד נכללים ברשימה, בן ברננקי, לשעבר יו"ר הבנק הפדרלי, והאחים המיליארדרים צ'ארלס ודייויד קוך, מתומכיה הכבדים של המפלגה הרפובליקנית.

כמה מהאנשים ששמותיהם נמצאים ברשימה היו עם טעויות בזיהוי או באיות. כך למשל ג'ים וולטון, אחד מילדיו של מייסד רשת וולמארט (Walmart), שזוהה בטעות כאביו המנוח, סם וולטון. מטרת ההתקפות, כך נכתב, היא "לשבש את תחייתה של הכלכלה האמריקנית".

המגזין אמר כי יסיר מהרשימה את שמותיהם של מי מהעשירים שיעביר את הונו מהבנקים בארצות הברית, וישקיע אותו במקום אחר וכמו כן יוותר על תמיכה מוצהרת במדינת ישראל.

אין זו הפעם הראשונה שמנהיגים פיננסיים אמריקנים ננקבו כמטרות לחיסול על ידי אל קאעידה. רשימה שפורסמה בדצמבר 2014 שקראה להתקפות דומות, כללה גם ברננקי וגייטס כמטרות אפשריות. עוד הופיעה ברשימה אז אייאן חירסי עלי – פעילה והוגה פמיניסטית, פוליטיקאית וסופרת הולנדית ממוצא סומלי, הידועה בביקורתה החריפה על האסלאמיזם; חירט וילדרס, הפוליטיקאי הימני ההולנדי השנוי במחלוקת, הנוקט בדיעות אנטי-איסאלמיות; וטרי ג'ונס, כומר מפלורידה שקרא לשריפת הקוראן.

הגיליון החדש התפרסם לציון יום השנה ה-14 למתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים