משה בראונר פורש מתפקיד מנכ"ל EMC ישראל; מחליפו: אייל קופיט, בכיר לשעבר בנט-אפ

בראונר עוזב את התפקיד לאחר 11 שנים ב-EMC, מהן עשר כמנכ"ל הסניף הישראלי ● קופיט כיהן בעבר כמנהל המכירות לאזור אפריקה ואגן הים התיכון בסניף הישראלי של נט-אפ ● על פי ההערכות, בכירים לשעבר בנט-אפ ישראל יעברו גם הם ל-EMC, בעקבות קופיט

מהפך בהנהלת EMC ישראל: משה בראונר הודיע אמש (ש') לעובדי החברה על פרישתו מתפקיד המנכ"ל, לאחר 11 שנים בחברה, מהן כעשר שנים בתפקיד זה. הנהלת EMC נקטה בצעד מפתיע ומינתה כמחליפו את אייל קופיט, לשעבר בכיר בנט-אפ (NetApp) ישראל, שהיה עד לא מכבר מנהל המכירות לאזור אפריקה ואגן הים התיכון בחברה, ופרש ממנה לאחרונה. הנהלת EMC פרסמה את ההודעה הרשמית על כך הבוקר.

במכתב שהפיץ אמש בראונר למקורביו ולעובדים הוא כתב, בין היתר, כי התקופה שהיה בחברה הייתה "מדהימה, מרתקת, מאתגרת, מעשירה, מעצימה ולא פחות חשוב – מוצלחת מבחינה עסקית". לדבריו, "EMC ישראל הינה כיום החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחומה, בפער משמעותי ממתחרותיה, כמעט בכל הקטגוריות".

מינויו של קופיט לתפקיד הינו מפתיע, שכן נט-אפ, החברה שבה עבד בעבר, היא אחת המתחרות הגדולות של EMC בעולם האחסון. קופיט, בעל 15 שנות ניסיון בתחום ה-IT, היה מאוד מוערך על ידי הנהלת החברה בעקבות ההישגים הרבים שהביא בתחומים שהיה אחראי להם. פרישתו נעשתה לאחר שינויים ארגוניים שבוצעו בנט-אפ העולמית. אמש נפוצו בשוק הערכות שלפיהן בכירים לשעבר נוספים מנט-אפ יצטרפו בקרוב, בעקבות קופיט, לסניף הישראלי של EMC.

במסגרת תפקידו כמנהל EMC ישראל, יוביל קופיט את מערך המכירות והשיווק של החברה בישראל. בין היתר יהיה אחראי קופיט על התווית אסטרטגיית המכירות והשיווק הכוללת, ניהול מותגי החברה ויישום מדיניות המכירות והשיווק של החברה מול השותפים העסקיים וערוצי המכירות בישראל. בחברה צופים, כי ניסיונו של קופיט יתרום לאסטרטגיית הצמיחה של EMC בישראל ולהובלתה להישגים ולרווחיות.

בראונר סירב להתייחס לשאלות בעניין פרישתו, מעבר למה שכתב במכתבו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מכיר מקרוב

    שינוי מבורך. אם יש מישהו שיכול להזניק את החברה למעלה זה אייל קופיט. ברוכה הבאה ובהצלחה!

אירועים קרובים