ראגו ראגורהם, VMware: "שינוי דיגיטלי-עסקי יוצר הזדמנויות וסיכונים בכל המגזרים"

החברה השיקה שירותי ענן ציבורי, פתרונות דטה סנטר מוגדר תוכנה וחידושים בתחום משתמשי הקצה לאספקת יישומים וניהול מכשירי הקצה

ראגו ראגורהם, סגן נשיא ומנהל חטיבת מרכז נתונים מוכוון תוכנה ב-VMware

VMware הכריזה אתמול (ד') במהלך כנס VMworld שנערך כעת בסן פרנסיסקו על חידושים בתחום פלטפורמת הענן ההיברידי המאוחד, כמו גם על חידושים בתחום משתמשי הקצה לאספקת יישומים אוניברסלית וניהול מכשירים במטרה לסייע לארגונים להניע הליכים עסקיים וליצור חוויה המתמקדת יותר במשתמש ובאפליקציות.

שירותי הענן הציבורי החדשים ופתרונות הדטה סנטר מוגדרי התוכנה (SDDC) יאפשרו ללקוחות לבנות יישומים מהר יותר, לשפר את אבטחת ה-IT, להתאושש במהירות מאסונות ולהניע ערך עסקי משמעותי.

הפלטפורמה המאוחדת לענן ההיברידי של החברה מאפשרת ללקוחות ליצור סביבה עקבית, המבוססת על מוצר vSphere, ולבנות, להריץ ולספק בצורה בטוחה כל יישום מסורתי או כזה המבוסס על ענן. פלטפורמת הענן האחוד בנויה על ארכיטקטורת דטה סנטר מוגדר תוכנה ומציעה ללקוחות פתיחות ובחירה בצורה שבהם הם מתכננים ומנהלים יישומים וסביבות ענן המבוססות על הדרישות הייחודיות להם.

יישומים הם הדלק המניע את השינוי העסקי הדיגיטלי

vCloud Air, מרכיב הענן הציבורי בפלטפורמה האחודה של החברה, מאפשר לדטה סנטר ולענן להישאר מחוברים כך שכל המשאבים נגישים ומשותפים בתוך הענן ההיברידי. vCloud Air מפשט את ההליכים הדיגיטליים הנדרשים כדי לממש את ערך היישומים ותוך כדי כך שומר על רמות אבטחה וביצוע שארגונים דורשים.

החידושים כוללים שירותים חדשים בענן הציבורי של החברה, DR on Demand – המאפשר ללקוחות לשלם בדיוק על מה שהם צורכים ברמת מכונה וירטואלית; Site Recovery Manager Air – פתרון האוטומציה של מעבר ל-DR, שיסופק כשירות מתוך הענן; vCloud Air Object Storage – המבוסס גם על שיתוף פעולה עם גוגל (Google) ומציע את השירות דרך הענן של החברה; vCloud Air SQL מציע פתרון של DB כשירות, כולל Microsoft SQL מתוך הענן הציבורי של VMware.

"שינוי דיגיטלי עסקי יוצר הזדמנויות חדשות וסיכונים חדשים בקרב כל המגזרים", אמר ראגו ראגורהם, סגן נשיא ומנהל כללי לתחום דטה סנטר מוגדר התוכנה ב-VMware. "יישומים הם הדלק המניע את השינוי העסקי הדיגיטלי הזה. בעזרת אסטרטגיית 'ענן אחד, כל יישום, כל מכשיר' ופלטפורמת הענן ההיברידי האחוד, החברה מאפשרת לספק את היישומים הללו בצורה יציבה, בטוחה ואמינה לארגון, תוך כדי שהיא מאפשרת לארגונים להציג חדשנות במהירות שבה פועלים סטארט-אפים".

לגשר על טכנולוגיות מהעולם המסורתי לעולם החדש

פתרונות משתמשי הקצה של השירותים החדשים עוזרים ללקוחות החברה לגשר על טכנולוגיות מהעולם המסורתי לעולם החדש של טכנולוגיות המכשירים הניידים, ולספק מהירות גבוהה יותר, גישה לכל המכשירים ואבטחה מתוגברת. בנוסף, בעזרת המומחיות של החברה, ארגונים יכולים לשדרג ל-Windows 10 ולהשיג ניידות עסקית באמצעות פתרונות משתמשי קצה פשוטים, פלטפורמה הטרוגנית ואספקה מואצת של ניהול מאוחד.

עידן הענן הנייד מאתגר ארגונים לספק גישה בטוחה לכוח אדם נייד תוך כדי ניהול מגוון של אפליקציות, נתונים ומכשירים. מגמות אלו משנות את ה-IT המסורתי, בעוד עובדים בארגונים שואפים יותר ויותר לחוויה אחידה במכשירים שונים ולגישה לאפליקציות, לתכנים ולשירותים. בעוד צוותי IT מעוניינים בשקיפות גבוהה יותר ובשליטה על נתוני החברה המשותפים, ארגונים רוצים החזר על ההשקעה שלהם מעבר ליעילות גבוהה יותר של העובדים.

מגמות אלו נראו בבירור במחקר שערכה VMware בנושא הניידות, במסגרת דו"ח שנתי שבוחן את מצב הניידות העסקית בקרב ארגונים גלובליים המקיפים מגזרים שונים. הסקר, שנערך ביוני 2015, הקיף 1,182 מקבלי החלטות ואנשי מקצוע בתחום ה-IT, שהציעו תובנות בנוגע להתקדמות של חברות במעבר מעידן הכונן לעידן הענן הנייד. הסקר חשף, כי רק 17% מהארגונים נקטו צעדים לעבר ניידות עסקית, אך כמעט שני שלישים מהם (61%) מתכננים מהלכים עסקיים שיתאימו למודל נייד בעתיד הקרוב. עוד הובלטה בסקר, כי מגמת ה-BYOD (הבא את המכשיר שלך) נראית בארגונים רבים כאשר רק 44% מהארגונים דורשים מהעובדים שלהם לעבוד עם מכשירים של החברה. לפי הסקר, שלוש המטרות העיקריות בהשקעה בחידושי ניידות עסקיים היו הגברת היעילות של כוח העבודה (45%), הפשטת תהליכים עסקיים (34%) והפחתת העלות בתמיכה בכוח עבודה נייד (31%).

"אנו עדים לתנודה טכנולוגית כאשר ארגונים שואפים לאמץ ניידות עסקית" אמר סנג'יי פונין, מנהל כללי וסמנכ"ל בחברה לנושא משתמשי הקצה, שהציג את החידושים. "ההזדמנות לשינוי היא ענקית, ו-VMware מציעה פתרונות חדשניים שיסייעו ללקוחותינו לבצע את המעבר לעידן הענן הנייד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים