סמסונג משלימה מעגל עם ה-Samsung Gear S2

ה-Gear החדש של החברה מתהדר בעיצוב עגול ומגוון, לחוויית ניידות אינטואיטיבית נוחה ומהנה

ה-Gear S2 של סמסונג

סמסונג (Samsung) הכריזה היום (ג') על השעון החכם Samsung Gear S2, הדגם החדש של החברה. ה-Gear S2 מציע עיצוב עגול עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ומותאם, ומאפיינים המאפשרים למשתמשים להתאים אישית את חוויית הניידות. בסמסונג טוענים כי סיבוב של חוגת ה-Gear S2, יחד עם כפתורי ה-"בית" וה-"חזור", מבטיח למשתמשים נוחות ודיוק בגישה לשורה של התראות ואפליקציות.

השעון מוצע בשתי אפשרויות: ה-Gear S2 וה-Gear S2 classic. כל אחד מהדגמים עוצב על מנת להגשים העדפות שונות בין הצרכנים: ה-Gear S2 classic עוצב עבור משתמשים המעדיפים עיצוב שעון על-זמני. דגם זה מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. דגם ה-Gear S2 אידיאלי לאלו שבתנועה מתמדת, ואוהבים את העיצוב המינימליסטי והמודרני.

"במהלך השנים האחרונות, סמסונג הובילה בתחום הטכנולוגיה הלבישה, עם השקת קונספטים נועזים לשוק המכשירים הלבישים", אמר ג'יי.קיי שין, נשיא חטיבת המובייל וה-IT בסמסונג אלקטרוניקס. "ה-Gear S2 הינו תוספת נהדרת לכל אירוע המלווה את המשתמש בקלות במעבר מבוקר לערב, מהעבודה לאימון ומבטיח שהצרכן יפיק יותר מכל רגע של היום בכך שהוא הופך אותו לחכם יותר, אישי יותר ובסופו של דבר גם מהנה יותר".

הכול במבט חטוף

עוביו של ה-Gear S2 הוא 11.4 מ"מ בלבד והוא מגיע עם צג עגול באורך 1.2 אינץ' ורזולוציה של 360X360. כמו כן, הוא כולל את מערכת ההפעלה Tizen ומעבד כפול ליבה במהירות של 1 ג'יגה-הרץ, שעבר אופטימיזציה להתקן לביש.

יצוין כי משתמשים יוכלו לבחור את ה-Gear S2 עם קישוריות דור 3, בשילוב ה-e-SIM הראשון בעולם, לטענת סמסונג, עם יכולת זיהוי קול, על מנת להפעיל מגוון פעולות במהירות מבלי להיות צמודים לטלפון.

פונקציות חדשות שמציע השעון לשוחרי הכושר הגופני יעודדו את המשתמשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל. יומן פעילות של 24 שעות מאפשר לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה כדי להמשיך ולהתקדם ליעד הכושר שהגדירו. בנוסף, יישלחו למשתמש התראות על מנת להגביר את המוטיבציה ולהישאר על המסלול עם היעדים שהוא הציב לעצמו.

טכנולוגיית ה-NFC משולבת ב-Gear S2 ומאפשרת למשתמשים לבצע תשלומים ללא צורך בארנק. סמסונג עובדת עם שותפים נבחרים מענפים שונים על הרחבת השימושיות של ההתקנים הלבישים וייעול החיים הניידים של הצרכנים במגוון דרכים, לרבות עם מפתחות פתרונות חכמים למכונית ולבית, ואמצעי בקרה מרחוק, המאפשרים לנהל בית מחובר.

כל מאפייני הקישוריות הללו נתמכים בסוללה שמספיקה לעבודה של יומיים-שלושה, מבטיחים בחברה, ומאפשרת להישאר מחוברים ללא צורך מתמיד בטעינת המכשיר. לטעינת ה-Gear S2, יש להניח את המכשיר על תחנת העגינה האלחוטית היישר מהקופסה.

ה-Samsung Gear S2 יהיה זמין במארז אפור כהה עם רצועה באפור כהה או במארז כסוף עם רצועה לבנה. ה-Samsung Gear S2 classic יהיה זמין במארז שחור עם רצועת עור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים