נא להכיר: אנדרואיד מרשמלו

גוגל חשפה את שם הגרסה החדשה לאנדרואיד, שעד כה נקראה M, וכעת היא גם מעוררת תיאבון ● כדי להמתיק את העניין, מחוץ למשרדיה הראשיים של החברה היא הציבה פסל של הסמל הירוק המאמץ לחיקו את הממתק הענק

חשוף ומבויש. אנדרואיד

זה כאן, זה מתוק וזה רשמי – האנדרואיד (Android) החדש מבית גוגל (Google), או יותר נכון גרסת אנדרואיד 6.0, זכתה בכינוי 'מרשמלו'. בכנס I/O שערכה בחודש מאי האחרון, בישרה גוגל לנוכחים כי אנדרואיד "M" מגיע בקרוב, אבל עכשיו השם יצא סופית לאור, וכדי להמתיק את העניין עוד נחנך גם פסל מחוץ למשרדיה הראשיים של החברה – אנדרואיד ירוק המאמץ לחיקו ממתק מרשמלו ענק.

בנוסף חשפה גוגל אתמול (ב') את ערכת פיתוח התוכנה למערכת האנדרואיד 6.0, ופתחה את האפשרות לפרסום אפליקציות בעבור הגרסה החדשה ב-Google Play. בגוגל מבטיחים שבממשק תכנות היישומים החדש ממתינים למפתחים הכלים החדישים ביותר. בנוסף עדכנה גוגל ספריית עזרה ל-V23, שתאפשר הבנה פשוטה ועמוקה יותר של מבחר נושאי פיתוח ותפעול חדשים. מפתחים מוזמנים לנסות את הכלים העדכניים ב-Nexus 5, Nexus 6, Nexus 9, וב-Nexus Playe, שאמור לזכות בעדכון דרך האוויר (OTA) ממש בימים הקרובים.

המכשירים הראשונים ליהנות מממתקי המרשמלו של גוגל יהיו לבטח מכשירי הדור הבא של נקסוס. במהלך סוף השבוע צצו בטוויטר (Twitter) תמונות של מה שמסתמן כ-LG Nexus הבא, בעוד שגם וואווי (Huawei) שוקדת על פיתוח נקסוס חדש. חדשות אלו מתלוות לממצאי OpenSignal המצביעים על כך שבעולם פועלים כיום כ-24,093 ניידים מבוססי מערכות אנדרואיד – 5,297 יותר מאלו שנספרו בשנה שעברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים