סקר: שני שלישים מהארגונים – יעדים פוטנציאליים למתקפות סייבר בחסות מדינות

86% מהארגונים חוו השנה גידול בהיקף המתקפות הממוקדות על הרשתות שלהם ● עוד גילה הסקר כי קיים פער בין טכנולוגיות הגנה חדשות, שמפותחות ללא הרף, ובין הטמעתן בצורה יעילה בארגונים

הגנת סייבר: הפתרון בחקיקה? אילוסטרציה: BigStock

כמעט שני שלישים מהארגונים מהווים יעדים פוטנציאליים למתקפות סייבר שתיערכנה על ידי מדינות; כך עלה מסקר שנערך בקרב משתתפי כנס האבטחה Black Hat שהסתיים לפני ימים אחדים בלאס וגאס.

הסקר נערך על ידי חברת האבטחה Tripwire, והשתתפו בו יותר מ-200 מקצועני אבטחה בארגונים. רק 47% מהם אמרו כי הם מאמינים שהיכולת של הארגונים שלהם לזהות ולהגיב למתקפת סייבר, עלתה בתריסר החודשים האחרונים. 33% מהמשיבים אמרו כי רמת האבטחה בארגונים שלהם נותרה כשהייתה, ואילו 17% מהם העריכו כי רמת האבטחה בארגון שלהם ירדה.

86% מהמשיבים אמרו כי היקף המתקפות הממוקדות על הרשתות הארגוניות שלהם נותר כשהיה, או גדל בשנה האחרונה. 43% מהם אמרו כי היקף המתקפות הממוקדות עלה בשיעור של 20% עד 40%, וחמישית מהם ציינו כי היקף המתקפות גדלו ב-40% או יותר.

41% מהמשתתפים ציינו כי בשנה החולפת חלה עלייה משמעותית במספר מתקפות הסייבר המוצלחות.

יותר ממחצית מהמשיבים ציינו שאין להם את הנראות הנדרשת למעקב מדויק אחר כל האיומים על הרשתות שלהם, ואילו 38% מהם ציינו כי הם לא מסוגלים לעקוב אחר כל האיומים, "פשוט כי יש יותר מדי איומים".

"ארגונים יודעים שהם נמצאים באופן פעיל על הכוונת", אמר טים ארלין, מנהל אבטחה ואסטרטגיית סיכונים, Tripwire.  "הם גם מודעים לכך שהיכולות הנוכחיות שלהם אינן מספיקות כדי לזהות איומים באופן עקבי ולהתגונן מפני התקפות אלה". ארלין ציין כי "קיים פער בין טכנולוגיות הגנה חדשות שמפותחות ללא הרף, ובין הטמעתן בצורה יעילה בארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים