הסלפי החדש – שיפוץ התמונה לפני הקליק

שגעון הצילומים העצמיים והשימוש בעשרות פילטרים זה משהו שכולנו מכירים כבר מזמן - אבל כעת מגיעה האפליקציה שתיתן לכם לעשות את כל הפאן הזה עוד לפני שבכלל הצטלמתם, ולדעת מראש איך תיראה התוצאה המושלמת ● קבלו את Bestie

להשתדרג עוד לפני הצילום. צילום: BigStock

כשתופעת צילומי הסלפי פרצה לה כמעט משום מקום, חשבתי שמדובר במגמה שתלך ותדעך עם הזמן. טעיתי, וכנראה שממש בגדול. לא רק שהתופעה הזו לא גוועת – ההיפך, בכל רגע נראה שהיא זוכה לחיים חדשים וחזקים יותר. לא משנה אם מדובר בסלפי או בגרופי (רעיון לשם עבור צילום סלפי רבי משתמשים), אין כמעט רשת חברתית שלא מתמלאת בעוד צילומים וסרטוני וידיאו בהם מככבת המצלמה הקדמית במכשירי הטלפון. אנשים מהשורה לצד מפורסמים מציפים את פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram) ואפילו את טוויטר (Twitter) בתמונות שמראות את הפרצוף שלהם בכל מיני מקומות, ואפילו מספר שחקני כדורגל כבר חגגו לאחר הבקעת שער עם צילום עצמי.

הבעיה בתמונת סלפי, לפחות עבור אלה שלא מומחים גדולים בשיטת הצילום הזו, היא שהתמונות שמצלמים מראות את המשתמשים כמות שהם בדיוק, ברגע הצילום, וזה עוד לפני שלוקחים בחשבון שצריך גם לדעת למצוא את זווית הצילום שמחמיאה יותר מכולן, או לפחות הכי פחות גרועה.

אז למה לא להשתמש בפוטושופ (Photoshop) או אפליקציה דומה כדי לשפר את התמונה לפני ששולחים אותה לכל החברים ולפעמים גם לעולם כולו? כי אז מאבדים את אחד הדברים הכי חשובים בצילום סלפי: הכאן ועכשיו – מצלמים ושולחים.

לתמונה הזו, תרתי משמע, נכנסת אפליקציה בשם Bestie, שפותחה בידי Camera 360, שכבר שלחה כמה וכמה אפליקציות בעברה לחנויות האפליקציות השונות. מדובר באפליקציה שמבטיחה למשתמשים שהם יוכלו לשלוח תמונת סלפי נהדרת בכל פעם שהם מצלמים, כשכל מה שהם צריכים זה כמה דקות של השקעה בהגדרת התמונה ו/או בעריכה לאחר הצילום.

בבסיס, Bestie – שמיועד למכשירי iOS 7 ומעלה, ואנדרואיד 4.0 ומעלה – היא אפליקציית צילום סלפי, אבל היא מציעה כמה כלים ויכולות שהופכות אותה למשהו שהוא הרבה יותר. כך, לדוגמה, כבר במסך הצילום רואים את תיבת המיקוד כשהיא עוקבת אחרי הפנים של המשתמש כדי שתמונת הסלפי תצא ממוקדת היטב. מעבר לכך, ביצוע של פעולת גרירה מעלה או מטה על התמונה מאפשרת למשתמש לבחור את גוון העור שיוצג בתמונה, ואילו גרירה ימינה או שמאלה מאפשרת לבחור מסנן, כשהמסננים נקראים על שמות בחורות, ומדובר בכמות גדולה מאוד של בחורות: יש למעלה מ-20 מסננים.

רגע לפני הרשת

השינויים שמבצעים באים מיד לידי ביטוי בתמונת המשתמש על גבי המסך, כך שאפשר לראות בזמן אמת מה הם עושים לתמונה, וכשמרוצים, פשוט לוחצים על המסך ומצלמים.

אבל כאמור לעיל, יש יותר מזה. הכפתור השמאלי מתחת לאזור הצילום, שנראה כמו תמונה, מאפשר לפתוח את אלבום התמונות האישי של המשתמש. הכפתור הימני, שנראה כמו מוט קסם, הוא הרבה יותר מעניין: הוא מאפשר לבחור מסנן כשהפעם רואים את הגוונים של כל אחת מהאפשרויות. ויותר מכך, בחירת מסנן מקבעת אותו על הפס, והוא נותר שם גם בעת הזזת סרגל המסננים שמאלה ו/או ימינה, כך שאפשר להשוות אותו למסננים אחרים באופן ישיר.

ואם זה לא מספיק, יש עוד תפריט שנפתח בלחיצה על החץ הקטן שמצביע מעלה בקצה התחתון של המסך. בתפריט הזה מוצאים כמה הגדרות נוספות כמו אפשרות לסובב את המצלמה ולהשתמש בזו הקדמית, הוספת מעטפת של צילום וינטג', ועוד.

אבל עד כאן, Bestie מציגה כלים שאפשר למצוא גם באפליקציות צילום אחרות, ולא משנה אם הן עושות את זה מקדימה או מאחורה. העוצמה האמיתית שלה מתגלה רגע ששולחים את התמונה לרשת: לחיצה על הכפתור השמאלי מציגה שורה של כלים באיכות פוטושופית שמטרתם לטפל בפנים באופן מדויק ודקדקני שיאפשר למצטלם לשפר מאוד את התצוגה החיצונית שלהם. הכלי מאפשר להלבין את הפנים, להעיף מהתמונה או לפחות להקטין פצעי אקנה, לשפר את המצב כשיש שקי עייפות שחורים מתחת לעיניים, ואפילו לגרום לפנים להיראות קצת יותר ארוכות או רזות. את כל העריכות הללו ניתן לבצע גם על תמונות שמורות.

החסרון היחיד של Bestie הוא שהיא מסמנת את כל התמונות בסימן מים שמציין שהן צולמו באמצעותה, אבל הסימן נמצא בשולי התמונה ולא מפריע יותר מדי, מעבר לכך שהוא שם.

Bestie אינה מיועדת למי שרוצה אך ורק צילומים חפוזים, אלא לאלה שבאמת רוצים לעוף על תמונות הפנים שלהם. האין זו הסיבה האמיתית לכך שהתופעה הזאת בכלל נולדה?

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.
להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים