משה אטיאס, מטריקס: "אנו מרגישים את התעוררות שוק ה-IT"

"תוצאות הפעילות שלנו מצביעות על כך שבחרנו בתחומים בהם אנחנו מצליחים ליצור בידול ויתרון בשוק מאוד תחרותי, ולהניב הישגים משמעותיים", הסביר אטיאס, סמנכ''ל הכספים של החברה

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס

"אנו מרגישים את ההתעוררות בשוק ה-IT המקומי, אין ספק ששנת 2015 יותר טובה מ-2014. אין לשכוח כי במשך שנתיים-שלוש היו עצירות בהשקעות של תקציבי ה-IT הארגוניים, וכעת נראה כי המגמה הזו הסתיימה". כך אמר משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס.

אטיאס התראיין לאנשים ומחשבים על רקע פרסום התוצאות הכספיות של הרבעון השני של החברה. לדבריו, "היה זה רבעון מוצלח כמעט בכל מדד. למרות שהיה זה הרבעון הכולל את חופשת חג הפסח, הרי שהצלחנו להשיג תוצאות מרשימות. הצגנו צמיחה בהכנסות ברבעון וגם בכלל המחצית הראשונה של השנה, בכל מגזרי הפעילות שלנו. זאת, תוך שיפור ברווחיות".

"נתח הפעילות שלנו בארצות הברית הולך וגדל – וזה טוב", אמר אטיאס. "יש לנו שני שווקים לפעילות: בארץ ובארצות הברית. אלה שני שווקים שונים. זה טוב לחלק את הפעילות בהיבט פיזור סיכונים. תוצאות הפעילות שלנו בארצות הברית מצביעות על כך שבחרנו בתחומים בהם אנחנו מצליחים ליצור בידול ויתרון בשוק מאוד תחרותי, ולהניב הישגים משמעותיים. היקף הפעילות שלנו בארצות הברית ברבעון האחרון הכפיל עצמו בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד".

"ב-2012 רכשנו את החברה הישראלית-אמריקנית אקזק (Exzac), העוסקת בניהול סיכונים, מניעת הונאות, והלימה לרגולציות לארגונים במגזר הבנקאי. תחומים אלה הם שוק רותח בארצות הברית. אנחנו ממצבים את מטריקס כגורם בינלאומי מוביל בתחום הייעוץ והיישום של פתרונות לתמיכה ברגולציה, מניעת הונאות, ומניעת הלבנת הון", ציין אטיאס. "בין לקוחותינו נמנים הבנקים והמוסדות הפיננסיים הגדולים בארצות הברית".

לדבריו, "שמנו לעצמנו יעד להעמיק את הפעילות בארצות הברית, בעיקר בשירותי תוכנה, הטמעת מערכות ומתן שירותים סביב הונאה, הלימה לרגולציות, הטמעת מערכות CRM, ובניית פורטלים".

לשאלת אנשים ומחשבים על מנועי הצמיחה של החברה, אמר אטיאס כי "אנו מרגישים טוב, יש לנו אחיזה בהרבה מקומות. כך, אין פעילות אחת שהיא מהותית, אלא הרבה פעילויות, הרבה מנועי צמיחה. מנועי הצמיחה שלנו מגוונים: הגירת ארגונים למחשוב ענן לסוגיו, פרטי, ציבורי, ובן-כלאיים; מיקוד הפעילות במגזר הבנקאי; סיוע לארגונים בהפיכתם לארגונים דיגיטליים; הגנת הסייבר, ופעילות במגזר הביטחוני".

"אנו מרגישים התעוררות בשוק ה-IT", סיכם אטיאס. "אנו כל הזמן מגייסים עובדים ומביטים על המשך השנה באופטימיות זהירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים