אילן מירון, נס: "שילוב הענן והרישוי המסורתי מאפשר גמישות ונוחות"

"הפשטות היא מרכיב המפתח במעבר למחשוב ענן - והשילוב מספק את זה", אמר מירון, מנהל מגזר תעשייה ושירותים, חטיבת סאפ בחברה

אילן מירון, מנהל מגזר תעשייה ושירותים, חטיבת סאפ בנס

"השילוב של עבודה במודל מחשוב ענן יחד עם הרישוי המסורתי מאפשר גמישות תפעולית, נוחות ופישוט של תהליכי תחזוקת ה-IT", כך אמר אילן מירון, מנהל מגזר תעשייה ושירותים, חטיבת סאפ (SAP) בנס.

מירון דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הכנס הארצי של משתמשי סאפ, ISUG 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 9 בספטמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. הנחה את רב השיח יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי מירון, "הפשטות היא מרכיב מפתח בעת המעבר למחשוב ענן והיא חלק ממרכיב השירות בענן כאשר יש רצון ויכולת להעביר את הטיפול בתשתיות לגורם חיצוני".

הוא ציין כי "סאפ יצרה חבילה שנקראת RDS (ר"ת Rapid Deployment solutions), שמבוססת על הצלחות מוכחות. יש במסגרת זו התחייבות להחזר השקעה מהיר, כאשר תהליך ההטמעה אורך כשמונה שבועות. אלא שהשוק מתקשה להיכנס לפתרונות מוכנים מראש, התחום פחות 'תופס' בארץ".

עוד ציין מירון את "החשיבות שיש לנושא ממשק המשתמש, לצד הקישוריות של רכיבי המובייל למערכות סאפ. יש לסאפ מוצר המאפשר לעשות קישור זה בצורה פשוטה".

על פתרון ה-HANA אמר מירון כי "הוא עונה לאתגר שמציבות כמויות המידע העצומות הנאגרות במספר רב של מערכות תפעוליות, כאשר רובו לא מעובד ולא קיימת אפשרות לנתח אותו באופן מידי. שימוש בטכנולוגיית ה-In Memory של המוצר מאפשר להאיץ משמעותית את הגישה לנתונים, לפשט יישומים, כן לשנות את תהליך ניתוח הנתונים ואת עיבודם, לטובת חישוב אנליטי ו-Big Data".

מודל בן כלאיים לתחום משאבי האנוש

דרור זעירא, מנהל תחום משאבי האנוש באדוונטק

דרור זעירא, מנהל תחום משאבי האנוש באדוונטק

דובר נוסף ברב שיח היה דרור זעירא, מנהל תחום משאבי האנוש באדוונטק. הוא ציין כי "בדצמבר 2011 רכשה סאפ את SuccessFactors, שמציעה תוכנה לניהול משאבי אנוש. התוכנה מסייעת לחברות להעריך את ביצועי העובדים. על בסיס הרכישה העבירה סאפ את הטיפול בתחום משאבי האנוש לענן. כך נוצר מצב בו יש מודל עבודה משולב, בן כלאיים, לתחום: ב-'בית' של הלקוח הארגוני יש את ליבת משאבי האנוש שלו וכל השאר – בענן". לדבריו, "ארגוני ענן רבים בעולם כבר עברו למודל עבודה זה, ביניהם קוקה קולה (Coca Cola), נסטלה (Nestle) וסימנס (Siemens). זה מודל מצליח בעולם והוא יתפוס בישראל בתוך 3-4 שנים".

"המערכת מאפשרת לארגונים לרתום את ההון האנושי לאסטרטגיה העסקית ולספק חוויית משתמש ידידותית, חברתית ובעלת אופי נייד ומשחקי", אמר זעירא. "ככזו, היא מתאימה לדפוסי העבודה של דור ה-Y. יש לזכור שבתוך עשור, דור ה-Y ודור המילניום יהוו מחצית מכוח העבודה בעולם, והם ידרשו לעבוד בתפיסה שמחייבת אפליקציות ידידותיות ומשחקיות".

זעירא ציין כי אדוונטק היא החברה הישראלית היחידה בין מיישמות סאפ בישראל שקיבלה ממנה הסמכה לשווק, למכור וליישם את פתרונות SAP Success Factors. "אדוונטק מספקת פתרון HCM – הן בתצורת ענן והן בהתקנה במשרדי הלקוח (On-Premises)", אמר.

משתמשי סאפ? מתעניינים בתחום? הירשמו לכנס ISUG 2015, בהפקת אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים