Accomplish – כל הכיף במטלות

הכירו את האפליקציה שתעזור לכם לנהל לוח זמנים מאורגן בצורה מאוד פשוטה ויעילה, ולא תיתן לכם תירוץ לשכוח דבר

Accomplish

השבוע, באופן טבעי, הוא השבוע של Windows 10. הלידה מחדש של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט (Microsoft) משכה, ובצדק, הרבה מאוד תשומת לב וגם הרבה מאוד טקסטים שנכתבו עליה בכל פינה כמעט ברחבי היקום המוכר.

אבל זו לא הייתה ההשקה היחידה שאירעה השבוע, כמובן. בפינה קטנה במדינה קטנה במזרח התיכון בשם ישראל, הושקה לה אפליקציה חדשה בתחום של הכנת רשימת מטלות לביצוע בשם Accomplish, והיא מתיימרת להיות פשוטה, מהירה, וכן לספק יכולות בסיסיות של ניהול זמן לטווח קצר, תוך שילוב המטלות שמכינים ברשימה.

הבסיס של האפליקציה אכן פשוט מאוד. במסך הראשי כל מה שצריך לעשות הוא לכתוב את המטלה שרוצים לזכור בשדה המתאים, וזהו. לאחר מכן אפשר גם לבחור עבורה צבע מתוך הצבעים המגיעים עם ערכת הנושא הבסיסית של האפליקציה, ואם זה כל מה שרוצים לעשות, בעצם נגמרה המשימה.

אבל אם זה כל מה שהאפליקציה הייתה מציעה, כנראה שלא הייתם מוצאים כאן את הסקירה עליה. Accomplish מאפשרת גם לבצע תכנון לוח זמנים פשוט, וכדי לעשות זאת גוררים את המטלות אחרי שכותבים אותן בעמוד הראשי אל לוח הזמנים. את הלוח הזמנים הזה אפשר לסנכרן עם היומן של גוגל (Google), כך שלאחר הגדרת המשימות בימים השונים, ניתן לראות אותן גם אם פותחים את היומן עצמו, ולא דרך האפליקציה.

התיבה שנוצרת בלוח הזמנים מוצגת עם נקודות, כאשר גרירה שלהן מאפשרת לשנות את הזמן שרוצים להקדיש למטלה. כמו כן אפשר בגרירה להזיז אותה לשעה אחרת, ובלחיצה ארוכה על הטקסט אפשר לשנות גם אותו. אם מבצעים לחיצה ארוכה, כפתור התפריט בצד השמאלי למעלה מסומן בעיגול כתום גדול, וגרירה אליו מאפשרת להחזיר את המטלה למסך הראשי ולהוציא אותה מלוח תכנון הזמנים.

הזזה שמאלה וימינה מאפשרת לעבור בין הימים, ואם גוררים את התאריך למטה מופיע כל החודש ואפשר לבחור יום אחר בשנה ישירות ולעבור אליו. בנוסף, אם משתמשים בסנכרון ליומן, כבר מוצגות ההודעות שהוכנסו ליומן בדרכים אחרות, כדי שניתן יהיה לתכנן את המטלות החדשות כך שלא ייפלו על זמנים שכבר תפוסים. ליד כפתור התפריט מופיע מספר שמראה למשתמש כמה מטלות נמצאות בתפריט הראשי ולא תוזמנו עדיין.

עוד אלמנט קטן הוא ציור של פעמון שמופיע בצד הימני העליון של תיבת המטלה בלוח הזמנים. ניתן לגרור אותו כלפי מעלה לשעה בה רוצים לקבל התראה לביצוע המטלה. כמו כן יש תיבה שמאפשרת לסמן שמטלה בוצעה.

עוד משהו שאפשר לעשות בעמוד המטלות שלא תוזמנו הוא ללחוץ על תפריט שבתוך כל מטלה כדי לשנות את צבעה, למחוק אותה, או לערוך אותה.

Accomplish היא אפליקציית רשימת מטלות פשוטה וזריזה. היא לא יכולה להתמודד עם אפליקציות גדולות בתחום כמו Any.do, ישראלית מוצלחת בפני עצמה, ובכמות התכונות שהן מציעות, וחסרה בהחלט האפשרות להגדיר קטגוריות לפי שם ולהקצות להן צבע, אבל עבור מי שמחפש פשטות, היא בהחלט מספקת.

להורדה מ-Google Play, לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שרה

    בדיוק מה שהייתי צריכה הבעיה שיש לי אייפון.... אני מצאתי אפלקיציה אחרת בתחום , גם היא ישראלית , קוראים לה "הנדי" קטע אדיר שאני שואלת אותה מה אני צריכה לעשות והיא פשוט עונה לי בכלל אני מאוד שמחה שיש התעוררות בתחום הזה ועוד בעברית :) לא לכולם מתאים להשתמש באפליקציות מסובכות לתפעול...

אירועים קרובים