קלריזן הטמיעה מערך אחסון של קמינריו ביותר ממיליון שקלים

מערכות האחסון מבוססות הפלאש של קמינריו, בהיקף של כ-100 טרה-בייט, הוטמעו בארבעה דטה סנטרים של קלריזן הישראלית בארצות הברית ובאירופה, כחלק מהמגמה להרחיב את פעילותה באזורים אלה

רז גלזר, מנהל תחום שירותים מנוהלים בקלריזן

קלריזן (Clarizen) הטמיעה מערכות אחסון של קמינריו (Kaminario) בפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו עומד על יותר ממיליון שקלים.

מערכות האחסון מבוססות הפלאש (Flash) הוטמעו בארבעה דטה סנטרים של החברה הישראלית בעולם – שניים בארצות הברית, אחד בלונדון ואחד באמסטרדם. קלריזן שילבה מערכות של קמינריו בהיקף אחסון של כ-100 טרה-בייט. הפרויקט בוצע כחלק ממהלך להרחבת פעילותה בארצות הברית ובאירופה.

החברה בחרה את קמינריו על פני פתרונות אחסון היברידיים (המשלבים פלאש ודיסקים) ופתרונות All Flash אחרים. הפתרון שהוטמע החליף מערך אחסון מבוסס דיסקים מכאניים, במטרה לשפר את חוויית המשתמש, יציבות המערכת, יכולת גידול וכן הגנה על המידע.

קלריזן מפתחת פתרונות שמשמשים לניהול פרויקטים שיתופיים בארגונים בסביבת ענן, בתצורת תוכנה כשירות (SaaS). לחברה יש יותר מ-2,000 לקוחות ב-76 מדינות ומשרדיה ממוקמים בסאן מטאו, קליפורניה, ובהוד השרון.

רז גלזר, מנהל תחום שירותים מנוהלים בקלריזן, אמר כי "אנחנו נמצאים בתנופת גידול ומחויבים להמשיך לספק ללקוחות שלנו רמת שירות גבוהה מבלי שתשתיות ה-IT יגרמו להאטות ולצווארי בקבוק. מערכת האחסון שהטמענו בדטה סנטרים שלנו מאפשרת לנו להתמודד עם הצורך לנהל ולאחסן כמות הולכת וגדלה של מידע. הפתרון כולל פונקציות להגנה על הנתונים ופשטות ניהול, זמינות גבוהה יותר והמשכיות עסקית".

רון דוידי, מנהל אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בקמינריו, ציין כי "הפתרון מבטיח שקט תעשייתי לקלריזן בכל הקשור למערכת האחסון, שילוב של גמישות בגדילה  Scale-Out/Up וטכנולוגיות של צמצום נפח המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים