20 חברות ישראליות יציגו בתערוכת המובייל הגדולה MWC שנגחאי

התערוכה נחשבת למובילה בתחום המובייל באסיה ומושכת אליה יותר מ-26 אלף מבקרים מכ-95 מדינות מרחבי העולם ● כ-300 חברות יציגו את הטכנולוגיות, המוצרים, והאפליקציות החדשניות שפיתחו בפני נציגים בכירים בתעשיית המובייל בסין

מימין לשמאל: רמזי גבאי, יו"ר מכון הייצוא, אלעד גפני, הנספח המסחרי של מינהל סחר חוץ בשנגחאי, סגן שר המדע הסיני. MWC שנגחאי

אתמול (ד') נפתחה בשנגחאי שבסין תערוכת המובייל הגדולה באסיה, MWC שנגחאי (Mobile World Congress), המקבילה של MWC המתקיימת מדי שנה בברצלונה. מכון הייצוא ומינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הקימו בתערוכה ביתן לאומי בהשתתפות כ-20 חברות ישראליות, שיציגו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעולמות המובייל, הפרסום, הקמעונאות, האינטרנט של הדברים, ועוד.

תערוכת MWC שנגחאי נחשבת לתערוכה המובילה בתחום המובייל באסיה, המושכת אליה יותר מ-26 אלף מבקרים מכ-95 מדינות מרחבי העולם, מרביתם מסין.  כ-300 חברות ומציגים יציגו את הטכנולוגיות, המוצרים, והאפליקציות החדשניות שפיתחו בפני נציגים בכירים בתעשיית המובייל בסין, בהם מפעילים סלולריים, ספקיות אינטרנט, מפעילי שירותי טלוויזיה, חברות מדיה ופרסום, יצרניות מכשירים, וכן יצרניות רכב, בנקים, חברות תעופה וחברות ציוד רפואי.

הביתן הלאומי של ישראל ממוקם במיקום מרכזי, לצד חברות התקשורת המובילות באסיה: צ'יינה מובייל (China Mobile), וואווי (Huawei), ו-ZTE. שטח הביתן ינוצל בדומה למה שהיה בתערוכת הענק בברצלונה: מתחם של ביתני תצוגות, מתחם למפגשים עסקיים ומתחם לחנות האפליקציות StartAppNation, שתציג כ-80 אפליקציות על בסיס מערכת אינטראקטיבית.

בין המציגות, Winkapp הישראלית, שכבר הוכרזה כזוכה במקום ראשון בתחרות הסטארט-אפים היוקרתית של MobileMonday, המתקיימת במסגרת התערוכה. לחברה טכנולוגיה ייחודית המציעה פלטפורמה פרסומית לחיבור בין עולם האוף-ליין לעולם האון-ליין. החברה התחילה את דרכה בתוכנית GetApp  של מכון הייצוא – תוכנית יציאה לשוק הבינלאומי עבור חברות הזנק.

פיתוחים נוספים שיוצגו בביתן הישראלי: אפליקציה ללימוד שפות שפיתחה Speaking Pal שמאפשרת לשוחח עם המכשיר בשפה החדשה כאשר המכשיר מלמד ומתקן טעויות הגייה; הפיכת המכשיר הנייד לשלט האוניברסלי של הבית החכם – פיתוח של Tekoia שהופך את הטלפון הנייד לשלט רחוק המסוגל לשלוט בכל מוצרי הבית החכם (למשל במזגן, בטלוויזיה, בתאורה, ועוד); מודעות אינטראקטיביות – פיתוח של Screemo, המאפשר אינטראקציה עם מסכים ושלטים אלקטרוניים במרכזי קניות והפעלת הלקוחות לקבלת קופונים, השתתפות בתחרויות, ועוד.

חברות נוספות המציגות בביתן הישראלי: CommuniTake, Craze Productions, Extreme Reality (XTR), Eyesight, ICHOOZU, IPGallery, Lexifone, SAGUNA, sodyo, Spirent Communications, Trackimo, Visualead, IronSource, Beezzz, Is It You.

לדברי מיקי אדמון, מנהל ענף ההיי-טק  במכון היצוא: "זו הפעם השנייה שאנו מקימים ביתן לאומי בתערוכת MWC שנגחאי, המתמקדת בשוק המובייל הסיני הצומח בקצב מהיר ומביאה לחברות הסיניות טכנולוגיות מרחבי העולם. זאת ועוד, בשנתיים האחרונות צמחו בסין כמה יצרני טלפונים חכמים, אשר התברגו ברשימת עשר החברות המובילות בעולם, כגון Cool Pad  ,Xiaomi ועוד. אני מאמין כי עבור החברות הישראליות ההשתתפות בתערוכה זו היא פלטפורמה מצוינת לחשיפה בשוק הסיני בתחום המובייל, וכי כל חברה הרואה בשוק זה פוטנציאל עסקי צריכה לשאוף להיות פה".

טקס פתיחת ביתן ישראל בתערוכה התקיים במעמד יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי, והנספח המסחרי של משרד הכלכלה בשנגחאי, אלעד גפני, ובהשתתפות ראשי ונציגי החברות המשתתפות בתערוכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים