הכירו את Cortana

מדובר בחבילת ניתוח מידע חדשה שתציע כלים שמיועדים לשימוש בעולם המידע המודרני, ותעזור לקבל החלטות טובות ומהירות יותר בכדי להאיץ את מהירות בית העסק

Cortana Analytics Suite. בקרוב במיקרוסופט. אילוסטרציה: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה על כוונתה לשלב כמה מהשירותים הקיימים שלה לחבילת ניתוח מידע חדשה שתוצע במודל של מנויים ותקרא Cortana Analytics Suite. על אף שהחבילה כוללת את שם הסייעת האישית החדשה של החברה שתוצג באופן רשמי עם ההשקה של Windows 10, היכולת להעביר פקודות קוליות לכלים שיהיו כלולים בחבילה היא רק אחד ההיבטים שלה.

החבילה תציע כלים שמיועדים לשימוש בעולם המידע המודרני והם כוללים כלים לניהול נתונים, יכולת לימוד מכונה, כלים להצגה ויזואלית של כלי בינה עסקית, וכלים שמספקים יכולת חיזוי.

לדברי מנכ"ל החברה, סטיה נדלה, שהציג את חבילת הכלים החדשה בכנס השותפים העולמי של מיקרוסופט, שנערך באורלנדו, פלורידה, Cortana Analytics Suite מיועדת להשקה בסתיו הקרוב, אך לא מסר מה יהיה התמחור שלה. כמו כן, הוא סיפר כי היא כבר נמצאת בבדיקה של כמה גופים, ביניהם של מערכת הבריאות דרטמות'-היצ'קוק בניו-המפשייר, וכן בפרויקט North American Eagle, שמטרתו לשבור את שיא מהירות הנסיעה ביבשה מאוחר יותר השנה.

התייחסות נוספת לחבילה החדשה הופיעה בבלוג ה-Azure הרשמי של מיקרוסופט. טאקשי נאמוטו, סגן נשיא תאגידי לענן ולארגונים בענקית מרדמונד, כתב שם כי החבילה החדשה תעזור ללקוחות "לעבור מבדיקת 'מה קרה' והבנת 'מדוע זה קרה' לחיזוי 'מה יקרה' וכתוצאה מכך גם לדעת 'מה אני צריך לעשות'. החבילה תעזור לקבל החלטות טובות ומהירות יותר בכדי להאיץ את מהירות העסק שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים