שירות חדש במערכת המשפט: שליחת סמסים שמזכירים מועדי דיונים

המערכת החלה השבוע פיילוט לשירות, שבאמצעותו יוכלו עורכי הדין, המתדיינים והעדים לקבל תזכורת מתי הם צריכים להתייצב באולם בית המשפט

עדיין אין החלטה האם לשחרר את הבכירה בוואווי ממעצר. צילום אילוסטרציה: BigStock

מערכת בתי המשפט הפעילה שירות חדש למשלוח תזכורות על מועדי דיונים באמצעות SMS. השירות ניתן לציבור המתדיינים: עורכי דין, צדדים לא מיוצגים ועדים.

תקשוב, שמפעילה את מוקד המידע של מערכת בתי המשפט, החלה השבוע בפיילוט שליחת תזכורות באמצעות SMS בדבר תאריכים ושעות של דיונים. הפעלת השירות החדש נעשית בתיאום של מזכירויות בתי המשפט מול מרכז המידע הטלפוני. הודעת ה-SMS נשלחת לנמען יום לפני מועד הדיון שנקבע.

פיילוט מסרוני התזכורת מתקיים בבתי המשפט: בית המשפט המחוזי בלוד (דיונים בהליך אזרחי), בית משפט השלום באשדוד (דיונים בהליך אזרחי) ובית משפט השלום בקריות (דיונים בתביעות קטנות). מערך התפעול והמזכירויות של מערכת בתי המשפט יבחן במהלך הפעלת הפיילוט את שביעות רצונם של הנמענים. בתום הפיילוט, שיסתיים ב-20 ביולי, יבוצע תהליך הפקת לקחים, לצורך היערכות לקראת הפעלת השירות ברמה ארצית.

חדש! משלוח תזכורות על מועדי דיוני בתי המשפט באמצעות מסרון SMS

חדש! משלוח תזכורות על מועדי דיוני בתי המשפט באמצעות מסרון SMS

ממערכת בתי המשפט נמסר כי היא "רואה חשיבות בפיתוח ושיפור השירות עבור ציבור הפונים לבתי המשפט. מוקד מרכז המידע פועל על מנת לקדם את אופן התקשורת מול ציבור הפונים באמצעות פתרונות תקשורת במספר ערוצים. כך, לפני כחודשיים החל המרכז בהתקשרות עם ציבור הפונים באמצעות צ'ט באתר הרשות השופטת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים