ווי אנקור העבירה את ה-IT של קוטלב חניתה לענן; ההיקף: מאות אלפי שקלים

חברות הבת של קוטלב חניתה ברחבי העולם ניהלו עד לא מזמן מערכות IT עצמאיות, ובשנה שעברה הוחלט על יצירת מערכת אחידה ● המניע למעבר לענן היה לאפשר לחניתה לעבור מעיסוק אינטנסיבי בתחזוקת תשתיות לחדשנות

דני צור, מנמ"ר קוטלב חניתה

ווי אנקור מקבוצת חילן העבירה את ה-IT של קוטלב חניתה (Hanita Coatings) לענן שלה. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

קוטלב חניתה עוסקת בפיתוח וייצור של ציפויים לחיסכון באנרגיה ושיפור העמידות של מוצרים שונים. היא פועלת ב-40 מדינות ברחבי העולם. בשלושת העשורים האחרונים ניהלו חברות הבת שלה ברחבי העולם מערכות IT עצמאיות, ובשנה שעברה הוחלט להקים מערכת מידע אחידה שתהווה פלטפורמה גלובלית לכל הקבוצה. המניע למעבר לענן היה ברצון לאפשר לחניתה לעבור מעיסוק אינטנסיבי בתחזוקת תשתיות, טיפול בהשבתות וסינכרון מידע, למצב של חדשנות, חיסכון, שרידות והמשכיות עסקית.

במסגרת הפרויקט העבירה ווי אנקור את מערכות ה-IT של קוטלב חניתה לענן שלה, שעל פי החברה מספק רמות שרידות והמשכיות עסקית הגבוהות בהרבה מאלה שהיו למפעל בעבר. בין המערכות שהועברו: ERP של פריוריטי (Priority), שרת ה-CRM, שרתי הדואר, הקבצים והמדפסות, ושרת ה-BI.

דני צור, מנמ"ר קוטלב חניתה, אמר כי "הצורך העסקי שלנו נולד מהקושי שחווינו בסנכרון המידע מחברות הבת השונות. כל חברת בת עבדה עם תשתית מידע עצמאית והכול התממשק למערכת אחת כאן בארץ. הבנו, שבמקום ליצור עוד ועוד ממשקים לתיקון הפערים בין חברות הבת, עלינו להקים מערכת IT אחידה שתשרת את כולן".

לדבריו, "מפעל קוטלב חניתה ממוקם בקרבת גבול הצפון, ולכן היה הצורך בהקמת אתר DRP, שיספק מענה להמשכיות העסקית של ה-IT, על מנת למנוע השבתה שתסב נזקים עסקיים ניכרים. לדברי צור, "בחנו את האפשרות להקים חוות שרתים פנימית, מה שהיה מביא להשקעה ראשונית גדולה יחסית, לצד פעילות תחזוקה שוטפת. המעבר לענן הניב יתרונות שיאפשרו לנו להתמקד בעשייה העסקית ולהשקיע הרבה פחות משאבים בתחזוקת מחשבים ורשתות תקשורת".

צור הוסיף כי "העברת מערכת מורכבת ומבוזרת כשלנו מעלה אתגרים רבים ברמה הטכנולוגית. כל אתגר כזה טופל באופן מיידי, מה שאפשר לנו להתקדם בקצב מהיר עם תהליך המעבר לענן. המעבר לענן של ווי-אנקור מספק לנו כיום גמישות מלאה בצריכת משאבי המחשוב. בהתאם לעומסים, אני יכול להוסיף בקלות אחסון או יכולות עיבוד ולשלם רק עבור מה שצרכתי. אני כבר לא עסוק בשדרוג שרתים, בתחזוקה, או בכיבוי שריפות. זה מאחורינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים