האקרים פרצו לעשרת אלפים חשבונות הוטמייל; בישראל נפגעו תיבות בודדות

מקורם של מרבית החשבונות, שנפרצו בסוף השבוע במסגרת מתקפת פישינג - באירופה ● במיקרוסופט אישרו את הידיעה ומסרו, כי הם פועלים לאיתור מקור הבעיה ולנקיטת צעדים במהירות האפשרית ● בחברה ממליצים ללקוחות שחושדים, כי נפלו קורבן למתקפה לשנות את הסיסמה שלהם לחלונות לייב באופן מיידי ● החברה מציעה ללקוחות אחרים צריכים להחליף סיסמה בכל 90 יום

עשרת אלפים חשבונות הוטמייל (Hotmail) נפרצו בימים האחרונים במתקפת פישינג שביצעו האקרים על שירות הדואר האלקטרוני מבוסס הרשת של מיקרוסופט (Microsoft). על פי הבלוגר טום וורן מהבלוג Neowin, מקורם של מרבית החשבונות שנפרצו באירופה. במיקרוסופט אישרו את הידיעה על הפריצה ומסרו, כי הם פועלים לאיתור מקור הבעיה ולנקיטת צעדים במהירות האפשרית. עוד נמסר ממיקרוסופט, כי החברה פועלת לחסום את תיבות הדואר שנחשד, כי נפרצו. במיקרוסופט ישראל סירבו להגיב, אולם לפי הערכות של גורמים בשוק, מדובר בתיבות בודדות.

בהצהרה שפרסמה הענקית מרדמונד נכתב, כי "במהלך סוף השבוע למדנו שכמה אלפי חשבונות חלונות לייב הוטמייל (Windows Live Hotmail) נחשפו לצד שלישי, ככל הנראה במסגרת מתקפת פישינג. לאחר שנלמד את הנושא, נפעל להסרתם המיידית של החשבונות הללו ונפתח בחקירה כדי לברר כיצד השפיעו הפריצות על הלקוחות. כחלק מהחקירה, אנחנו משוכנעים שלא מדובר בפריצה לכל מאגר המידע של מיקרוסופט, ומסייעים ללקוחות להחזיר לידיהם את השליטה על החשבונות שלהם".

בחברה המליצו ללקוחות לשנות את הסיסמאות שלהם לחלונות לייב בכל 90 יום. לדברי החברה, לקוחות שסבורים, כי נפלו קורבן למתקפת פישינג צריכים לשנות את הסיסמה באופן מיידי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים