קמינריו הטמיעה את מערך האחסון שלה בפאיוניר; ההיקף: מיליון שקלים

בימים אלה החל השלב השני, בו תוטמע מערכת אחסון נוספת במרכז הנתונים בניו-ג'רזי ● שני מרכזי הנתונים יהוו אתר התאוששות מאסון, DR, האחד של השני

רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו

קמינריו (Kaminario) הישראלית הטמיעה את מערך האחסון שלה בפאיוניר (Payoneer), המספקת פתרון לתשלומים מקוונים. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

פאיוניר פיתחה פלטורמה מקוונת לתשלומים חוצי גבולות, המאפשרים לשלם ולקבל תשלומים בינלאומיים, באותה הקלות כמו תשלומים מקומיים.

המערכת של קמינריו תחליף מערכת אחסון קיימת, המשלבת דיסקים ופלאש (Flash), אשר היוותה, לדברי אנשי פאיוניר, צוואר בקבוק בביצוע תהליכים עסקיים בפלטפורמה המקוונת שלהם.

הפרויקט חולק לשני שלבים. בחלקו הראשון הוטמעה מערכת האחסון Kaminario K2  גירסה 5 – המבוססת כולה פלאש, במרכז הנתונים של החברה בתל אביב. בימים אלה החל השלב השני, בו תוטמע מערכת אחסון נוספת במרכז הנתונים בניו-ג'רזי. שני מרכזי הנתונים יהוו אתר התאוששות מאסון, DR, האחד של השני. עם השלמת היישום בשני האתרים, תרוץ פלטפורמת התשלומים המקוונים של פאיוניר, כמו גם מערכות ניהוליות, דוגמת מערכת ה-BI של החברה – באופן מלא על פתרונות קמינריו, בהיקף של כ-100 טרה בייט.

ירון וייס, סגן נשיא לתפעול IT בפאיוניר, אמר כי "החברה נמצאת בתנופת גידול. אנו מחויבים לספק ללקוחות שלנו רמת שירות גבוהה וזמינות מרבית מבלי שתשתיות IT, כגון אחסון, יגרמו להאטות ולצווארי בקבוק. בחרנו בפתרון של קמינריו בשל יכולות גבוהות וקבועות ברמת השירות (SLA),  הניתנת במערכת הטרנזקציות המקוונת בכל סוג של עומס עבודה ובשל תמיכתה בתהליכים עסקיים אנליטיים המבוצעים במערכות ה-BI של החברה". הוא הוסיף כי "החלפת מערך האחסון בוצעה בצורה חלקה ופשוטה".

לדברי רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו, "המערכת מספקת לפאיוניר את יחס העלות/תועלת הטוב ביותר בהתרחבות הצפויה שלה, ללא פגיעה ברמת הביצועים. הארכיטקטורה שלנו מבטיחה SLA קבוע לכל סוג של Workload וכן גמישות בגידול. אנו מאפשרים לפאיוניר להתמודד באופן מיטבי עם הגידול הצפוי בפעילותה בעולם, ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה של החברה במערך האחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים