MobilityinCloud תשווק את מוצרי Ping Identity בישראל

הפתרונות מיועדים לניהול, בקרה ואכיפה של זהויות בארגון - הן בתצורה של התקנה פנימית והן בענן

דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud

MobilityinCloud תהיה מעתה נציגת Ping Identity בישראל, תשווק את פתרונותיה ותיתן להם תמיכה טכנית. הפתרונות, PingFederate ,PingOne ו-PingID, מיועדים לניהול, בקרה ואכיפה של זהויות בארגון – הן בתצורה של התקנה פנימית והן בענן.

הפתרונות הללו מבוססים על הסטארט-אפ הישראלי Accells, ש-Ping Identity רכשה לפני כשנה וחצי. הם פועלים בארגונים רבים וגדולים בעולם. מהחברה נמסר כי חצי מ-100 החברות בגדולות בעולם הם לקוחות שלה, וכן ארבעה מששת הבנקים הגדולים בבריטניה, שמונה חברות הפארמה הגדולות בעולם וחברות קטנות ובינוניות רבות.

Ping Identity מאפשרת לארגונים לנהל ולבקר את הזהויות של כל עובד ולאפשר גישה לאפליקציות ולשירותי ענן בהם עושה כל עובד מורשה שימוש. פלטפורמת PingONE היא פורטל מאובטח המרכז לכל עובד את המשאבים אליהם הוא רשאי לגשת. אלה יכולים להיות מורכבים משירותים כמו Office365 ,Salesforce ו-Yammer, וכן משירותים המאוחסנים בתוך הארגון. הגישה לכך נעשית על ידי PingFederate, שיכול לעבוד במוצר בלתי תלוי ובהתממשקות לשירותי Federate אחרים, כגון MSADFS של מיקרוסופט (Microsoft).

לדברי דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud, "עם אימוץ טכנולוגיות הענן והרחבת השימוש בסמארטפונים ובטאבלטים בארגונים בישראל עולה הצורך בכלי שליטה ובקרה לכל ארגון לניהול הזהויות, כדי לאפשר לארגון ראש שקט ויכולת עמידה ברגולציה. עם הפתרון הזה, אנחנו יכולים לספק לכל ארגון פתרון מקצה לקצה בעולם הניידות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים