AT&T תשווק טלפונים חכמים עם חלונות מובייל 6.5

הדגמים, Tilt 2 ו-Pure של HTC, זמינים בחנויות החברה בארצות הברית, במחירים של 150 ו-300 דולרים, בהתאמה ● בנוסף, הכריזה AT&T על ארבעה דגמים חדשים של מכשירים שאותם כינתה "בעלי מסרים מהירים" ● המכשירים הללו הם Impact ו-Mythic, שניהם מתוצרת סמסונג, וכן Pantech's Reveal ו-Flight

AT&T הציגה אתמול (א') שני דגמים חדשים של טלפונים שאותם היא תשווק עם מערכת ההפעלה חלונות מובייל 6.5 (Windows Mobile) מבית מיקרוסופט (Microsoft). הדגמים, Tilt 2 ו-Pure של חברת HTC, זמינים בחנויות החברה בארצות הברית – ה-Pure במחיר של 150 דולרים ליחידה וה-Tilt 2 במחיר של 300 דולרים.

בנוסף, הכריזה AT&T על ארבעה דגמים חדשים של מכשירים שאותם כינתה "בעלי מסרים מהירים". המכשירים הללו הם Impact ו-Mythic, שניהם מתוצרת סמסונג (Samsung), וכן Pantech's Reveal ו-Flight.

החברה לא מסרה פרטים מלאים על הטלפונים החדשים. עם זאת, נודע, כי ה-Pure הוא מכשיר בעל מסך מגע, וה-Tilt 2 כולל מסך מגע ומקלדת QWERTY מלאה. שניהם כוללים ממשק המאפשר גישה לקבצי קול, טקסט או אי-מייל באמצעות מגע יחיד.

חלונות מובייל זכתה לאחרונה לביקורת מצד אנליסטים, בטענה שמערכת ההפעלה לא הגיעה לפופולאריות שמיקרוסופט חזתה שהיא תגיע אליה. סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, אמר לאחרונה, כי הוא הורה על ארגון מחדש של צוות החלונות מובייל בחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים