אינטל השיקה עדכון חדש ל-Thunderbolt

המוצר החדש יאפשר קצב העברת נתונים במהירות של 40 ג'יגה-ביט לשנייה - כפול מזה שניתן היה להשיג בדור הקודם

Thunderbolt

אינטל (Intel) הכריזה בתערוכת קומפיוטקס (Computex) שמתקיימת בימים אלה בטייוואן על הדור השלישי של חיבור ה-Thunderbolt הקנייני של החברה, שיאפשר קצב העברת נתונים במהירות של 40 ג'יגה-ביט לשנייה – קצב כפול מזה שניתן היה להשיג בדור הקודם.

העבודה על הפרויקט התרחשה במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה. הפרויקט כולל תמיכה במחבר ה-USB-C החדש. השימוש בו מאפשר לחבר בשרשרת כמה התקנים שתומכים בחיבור החדש וכן מאפשר להעביר בכבל יחיד תכנים ברזולוציה של 4K. זאת לצד אספקת החשמל הנדרשת כדי לעבוד. לפי החברה, מחשבים ראשונים עם מחבר ה-Thunderbolt 3 צפויים להגיע לשוק לקראת סוף השנה הנוכחית.

פיתוח נוסף של המרכז בחיפה שהוצג בתערוכה היה מעבדי ה-Skylake – מעבדי ה-14 ננו-מטר הבאים של אינטל, שיהיו הדור השישי במשפחת מעבדי ה-Core. מעבדים אלה אמורים להגיע לשוק כבר במהלך המחצית השנייה של השנה.

החברה הציגה בתערוכה מחשב ייחוס בשם Panther Mountain, מחשב נייד בשיטת 2-ב-1, כלומר – עם מסך נתיק, בעובי של 8 מ"מ בלבד. המחשב מנצל את העובדה שצריכת הכוח הנמוכה של המעבדים החדשים מאפשרת לוותר על מאוורר. כן הוצג קונפסט למחשב שולחני בשיטת הכול כלול, שמבוסס על מעבד Skylake, שמציע מסך בגודל 23.8 אינץ' ובעובי של 10 מ"מ בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים