איזה סרטון הישראלים הכי אהבו ביוטיוב?

אתר הווידיאו הפופולרי חוגג עשור ומפרסם את רשימות הקליפים הנצפים ביותר, ועוד נתונים מעניינים

תקרית ירי חמורה במשרדי יוטיוב

גמבה סטייל – הפרודיה של שרוטונים על הלהיט גנגנם סטייל – ושירו של פאר טסי "דרך השלום" הם הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב (YouTube) בישראל מאז הוקם האתר, לפני עשור.

עוד מככבים ברשימת הסרטונים הפופולריים ביותר (שאינם קליפים) ששחרר יוטיוב לרגל המועד יובל המבולבל, רינת ויויו ו-(Charlie bit my finger (Again. ברשימת הקליפים שהישראלים אהבו ביותר בעשור האחרון בולטים אייל גולן, ג'סטין ביבר, דודו אהרון וכאמור – פאר טסי.

מעדיפים את המקור – או את הפרודיה?

יוטיוב הוא אחד האתרים הפופולריים, עם יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם. שעות הצפייה באתר בכל יום מסתכמות במאות מיליונים ומספר הצפיות – במיליארדים, מחציתן ממכשירים ניידים. כמו כן, בכל דקה מועלות ליוטיוב 300 שעות של תוכן וידיאו.

דברים שלא ידעתם על יוטיוב

על פי הנתונים שפרסם האתר, הסרטון הנצפה ביותר בו בכל הזמנים, גנגנם סטייל, עדיין זוכה למיליון צפיות מדי יום. התינוק צ'רלי ואחיו מהסרטון (Charlie Bit My Finger (Again הגיעו למקום הראשון ברשימת הסרטונים הלא מוזיקליים הנצפים ביותר, עם יותר מ-800 מיליון צפיות.

הילד שננשך באצבעו והפך לאחד מכוכבי היוטיוב הגדולים של כל הזמנים.

הסרטון הראשון שהועלה לאתר נקרא "אני בגן החיות" והשני – "יכולות גלישת השלג שלי". החתול הפופולרי ביותר באתר הוא Nyan Cat.

ב-24 ימים מגיע גנגנם סטייל למספר הצפיות שהסרטון הזה, הראשון שהועלה ליוטיוב, השיג בעשור.

יצוין כי יוטיוב זמין ב-76 שפות שונות, אותן דוברים 95% מאוכלוסיית המשתמשים באינטרנט. בממוצע, סרטון ביוטיוב נצפה יותר מחוץ למדינה בה הוא נוצר. המדינות עם שעות הצפייה הרבות ביותר פר משתמש הן איחוד האמירויות הערביות וערב הסעודית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים