תל אביב תארח את תחרות האקתון של מאסטרקארד העולמית: "Masters of Code"

המיזם יאחר תחת קורת גג אחת מפתחים, מעצבים והיזמים המובילים בעולם, כדי למנף את כוחם של ממשקי תכנות היישומים

מעודדת תחרויות: מאסטרקארד

מאסטרקארד (Mastercard) הודיעה על פתיחת הרשמה לסטארט-אפים ישראלים, שישתתפו באירוע שייערך ב 11-12 ביוני, במתחם הלול שבתל אביב. העיר ללא הפסקה תהיה הראשונה שמארחת את התחרות האירופאית ואחריה יערכו תחרויות דומות ברחבי העולם.

באירוע ישתתפו צוותי שופטים שיבחרו את הזוכים על פי הפרמטרים הבאים: חדשנות, עיצוב,יצירתיות ופשטות.

תחרות "Masters of Code" מכנסת תחת קורת גג אחת מפתחים, מעצבים והיזמים המובילים בעולם, כדי למנף את כוחם של ממשקי תכנות היישומים (API) של מאסטרקארד. המשתתפים יקבלו גישה למוצרים ושירותים של החברה המתמקדים בהנעת המסחר בקנה מידה עולמי.

הקבוצות יתחרו על יצירת אבות טיפוס חדשניים ויפגינו את כישורי הקידוד והעיצוב האמנותיים שלהם, כשבה בעת הם יציגו דוגמאות ברורות לשימושים עסקיים – הכל ממוקד בהנעת הדור הבא של יישומי המסחר.

הצוות המנצח יטוס לתחרות הגמר שתתקיים בעמק הסיליקון בקליפורניה ,שם יתמודדו מול צוותים מנצחים משאר התחרויות שהתקיימו ברחבי העולם, כל זאת במטרה לזכות בתואר "Masters of Code". הפרס הכספי יהיה בסכום של מאה אלף דולר.

"אנו שמחים שתל אביב היא חלק מסדרת תחרויות ה-האקתון הגלובלית שלנו," אמר אנדראס המברגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל.

מאסטרקארד ממקדת מאמצים רבים בשיתוף פעולה עם מפתחים ויזמים ישראלים, במקביל לפעולות דומות ברחבי העולם. בחודש פברואר השנה נבחרו שתי חברות הזנק מקומיות להשתתף בתחרות.

להרשמה לתחרות היכנסו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים