מי יחליף את דני ימין במיקרוסופט ישראל?

המעבר של ימין לתפקיד בכיר במיקרוסופט העולמית פתח את המרוץ לאחד התפקידים הבכירים בתעשייה בישראל ● מי יקבל את שיחת הטלפון? מערכת אנשים ומחשבים חקרה ומציעה

המחליף ייכנס במקומו. דני ימין, המנכ"ל היוצא של מיקרוסופט ישראל

ההודעה על הג'וב החדש של דני ימין במיקרוסופט (Microsoft) פתחה את המרוץ לתפקיד מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, שנחשב לאחד התפקידים הנחשקים ביותר בענף. ימין כיהן בתפקיד 10 שנים – שבע שנים פחות מקודמו, אריה סקופ, שחנך את הסניף הישראלי וניהל אותו עד לפרישתו.

מי הבכירים בשוק עשוי לקבל שיחת טלפון שלא יוכל לסרב לה? מערכת אנשים ומחשבים חקרה ומציעה:

עופר רחום, סמנכ"ל לקוחות, שותפים ופתרונות במיקרוסופט. הוא הוזכר בתקופה האחרונה כמועמד להחליף את ימין כאשר זה יפרוש.

דני נויברגר, לשעבר מנכ"ל EMC ישראל ובעברו 15 שנים במיקרוסופט ישראל. על אף שהצהיר עם פרישתו כי אין לו עניין לחזור ולנהל בחברות רב לאומיות, נראה שאם יקבל הצעה טובה – לא ימהר לסרב לה.

יצחק (במבי) במבג'י, בכיר ביבמ (IBM) ישראל ומי שהיה מועמד להחליף את מאיר ניסנזון, ממתין כבר שנים להתקדם לתפקיד בכיר, כמו מנכ"לות של חברה רב לאומית.

יהושע בקולה, לשעבר מנכ"ל HP ישראל, שמתעקש להצהיר שאינו מעוניין לחזור לתעשייה ושקוע בלימודים, יראה בהצעה מעניינת שעשוי לקבל הזדמנות טובה לחזור לשוק.

מימין: עופר רחום, דני נויברגר,יצחק (במבי) במבג'י,יהושע בקולה וריקי אביב

מימין: עופר רחום, דני נויברגר,יצחק (במבי) במבג'י,יהושע בקולה וריקי אביב

ריקי אביב, לשעבר מנהלת חטיבת ES (לשעבר EDS) ב-HP ישראל וכיום סגנית נשיא בדיבולד, תשמח מאוד לחזור לתפקיד ניהולי בכיר וחשוב.

ניר חינסקי וברק רגב, שניהם יוצאי מיקרוסופט, שעברו לגוגל (Google). הניסיון שלהם בענן עושה אותם לרלבנטיים לתפקיד, כי זה אחד הנושאים שהענקית מרדמונד משקיעה בו כיום מאמצים רבים.

משה בראונר, לשעבר מנכ"ל EMC ישראל וכיום מנהל תחום מגזר פתרונות ליישומים קריטיים ב-HP ישראל. בראונר הוא בעל ניסיון בניהול סניף של חברה רב לאומית ומכיר היטב את השוק הישראלי.

מימין: ניר חינסקי, ברק רגב, משה בראונר ומשה חורב

מימין: ניר חינסקי, ברק רגב, משה בראונר ומשה חורב

משה חורב, שייסד וניהל את הסניף הישראלי של אורקל (Oracle) מאז 2006. הסניף מונה 500 עובדים ועוד 250 איש במרכז הפיתוח. בנוסף, הוא כיהן כסגן נשיא אורקל העולמית. סיכוייו לא רבים, בעיקר בגלל העובדה שהוא בן 67.

על פי הערכות של גורמים בענף, לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל ישובץ מנהל בכיר ממיקרוסופט העולמית – אחד הישראלים שמסיים תפקיד במטה החברה ברדמונד.

תגובות

(6)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רק בטחון

    ניר חינסקי? מישהו פה חי בסרט.. כולה איש מכירות. הוא אפילו לא מנהל...

  2. למילים אמור להיות ערך בעיתונות

    חוסר המקצועיות של הכתבה מביך. ניר חינסקי לא קיבל תפקיד ניהול במיקרוסופט אז איך הוא יקפוץ 3 רמות למנכ"לות ?? למה אנשים שמצהירים שהם פרשו יחזרו לכאב ראש הנוראי הזה ??

  3. מקס

    להביא מישהו מגוגל זה אולי(!) הדבר היחיד שיוציא אותם מהבוץ בכל מקרה, בלינוקס....זה לא היה קורה.

  4. גיא

    שכחתם לציין את שלי לנצמן, שכיום מכהנת כסמנכל חטיבת שירותי האנטרפרייז ובמקביל כסמנכל המגזר הציבורי.

  5. אחד שיודע

    המחליף אכן מגיע ממיקרוסופט חו"ל אבל לא מרדמונד. הוא עשה תפקיד של שנה באירופה וחוזר להחליף את דני

  6. יואל

    כולם מועמדים מצוינים (במיוחד דני נויברגר שאני מכיר ומעריך מאד) אבל לא חשבתם - ולו רק לשם האיזון - שמיקרוסופט תשקול לקדם מישהו מבפנים ולא להביא מועמד מבחוץ?

אירועים קרובים