מתגברת התחרות: סלקום תציע טריפל ב-200 שקלים

החברה צפויה להשיק השבוע חבילת טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט ● מעניין איך תגיב HOT, היחידה שמציעה כיום טריפל

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: סיון פרג'

שלב נוסף בתחרות בין חברות התקשורת: השבוע צפויה סלקום להשיק חבילת טריפל לשירותי טלוויזיה, טלפוניה ואינטרנט (תשתית + ספק) במחיר שיעמוד ככל הנראה על 200 שקלים לחודש. בכך תהיה בפעם הראשונה תחרות עם הטריפל של HOT.

בהזמנה למסיבת עיתונאים שהפיצה החברה הבוקר (ב') יש יותר מרמז עבה על כוונתה. היא מציגה בה נתוני מחקר שביצעה לפיו המחיר הממוצע שמנויי HOT משלמים עומד על 410 שקלים לחודש. עוד עולה מהמחקר של סלקום כי 80% מהנשאלים חושבים שהם משלמים יותר מדי על שירותי תקשורת; שני הדברים שהכי מעצבנים את הישראלים בשירותי התקשורת הם העלות הגבוהה וההתרוצצות בין מוקדי שירות שונים; ורוב מוחלט של הישראלים (96%) היו מעדיפים לקבל את שירותי האינטרנט – גם ספק וגם תשתית – מחברה אחת, במקום משתיים.

יש לציין כי סלקום עדיין לא מציעה את הטלפוניה שלה על קווי בזק כחלק מהשוק הסיטונאי – נושא שעדיין לא הוכרע בין בזק למשרד התקשורת – אך באפשרותה להציע שירותי קו נייח אינטרנטי.

הטריפל שתציע סלקום יאתגר את HOT בטווח המיידי, שגם היא מציעה חבילות טריפל במבצעים שונים. החבילה הזולה ביותר שהיא הציעה עד כה עמדה על כ-250 שקלים לזמן מוגבל, וכללה טלפון קווי, טלוויזיה ותשתית אינטרנט.

לאחר שהשיקה את שירותי הטלוויזיה שלה בתחילת השנה, מנסה סלקום למצב את עצמה כקבוצת תקשורת המציעה שירותי תקשורת כוללים. על פי הערכות, בעתיד היא תצרף לחבילה שלה שירותי סלולר ותציע חבילה מרובעת: סלולר, קו נייח, אינטרנט וטלוויזיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים